لوگو سورنا

تقویت شبکه با یک مرکز مدیریت SD-WAN پیشتاز در صنعت

حجم ترافیک شبکه شما احتمالاً به دلیل مسائل مرتبط با انتقال اطلاعات، شبکه‌های ابری، ویدیو و دیگر برنامه‌ها در حال افزایش فراوان است. بنابراین شما نیاز به عملکرد بیشتر در مکان‌هایی دارید که ترافیک در آن‌ها همگرا می‌شود تا از بروز محدودیت‌ها جلوگیری کنید و تجربه دیجیتال را پایدار نگه دارید.
تقویت شبکه با یک مرکز مدیریت SD-WAN پیشتاز در صنعت

مسیریاب‌های خدمات تجمعی شده یا به انحصار روتر سیسکو ASR سری 1000 توانایی جمع‌آوری تمام جریان‌های ترافیک شما از دفاتر شعب و سایر مکان‌ها را دارند. این روتر ها در حالی که خدمات هوشمندی را اجرا می‌کنند به شما نیز کمک می‌کنند تا ترافیک را کنترل، فیلتر و امن کنید. شما عملکردی یکنواخت بین مکان‌های شرکتی و مکان‌های ابری دریافت خواهید کرد.

تمام این امکانات بر روی یک پلتفرم سخت‌افزاری کوچک و یکپارچه ارائه می‌شود. نرم‌افزار یکنواخت در سراسر تمام خانواده محصول عمل می‌کند، بنابراین شما می‌توانید تمام روتر ASR های خود را به همان روش نصب و مدیریت کنید. بسیاری از مدل‌های ASR 1000 همچنین از SD-WAN پشتیبانی می‌کنند، بنابراین شما می‌توانید از طریق یک کنسول از راه دور، تنظیمات و تعدیلات لازم را بر روی سایت‌ها و شبکه ابری خود انجام دهید.

همیشه روشن، با سرعت بالا

تمامی روتر ASR سری 1000 انرژی اضافی لازم را برای مراکز داده، دفاتر بزرگ و شبکه‌های ارائه دهنده خدمات فراهم می‌کنند. از این رو افزایش عملکرد از معماری داده و کنترل مسیریاب‌ها نیز به وجود می‌آید. صفحه کنترل به عملکردهای کنترل اختصاص داده شده است و صفحه داده به ارسال ترافیک می‌پردازد. بنابراین می‌توانید صفحه داده خود را با عملکرد قابل پیش‌بینی برنامه‌ریزی کنید.

مزایا روتر ASR سری 1000

  • سرعت شبکه تا ۲۰۰ گیگابایت بر ثانیه و ۵۰ گیگابایت در SD-WAN
  •  پشتیبانی از عملکرد با کیفیت بالا برای چندین خدمات همزمان
  •  رعایت دستورالعمل‌های امنیتی صنعت
  •  طراحی روتر کوچک و همه‌کاره برای صرفه‌جویی در هزینه‌های OpEx و CapEx
  •  ارتقاء نرم‌افزار در حال خدمت و تامین برق تکراری برای دسترسی بالا
  •  رمزنگاری با سرعت بالا و دفاع‌های فریمور برای امنیت و عملکرد بهتر

اریک هیکس مدیر فناوری اطلاعات، موسسه برنهام برای تحقیقات پزشکی می گوید “با فراهم کردن اتصال شبکه‌ای که بسیار سریع و همیشه فعال است، ما به دانشمندان خود امکان همکاری به روش‌هایی را می‌دهیم که قبلاً از آن‌ها نمی‌توانستند استفاده کنند.” از این رو برای توسعه علم و فناوری در حال حاضر و در آینده این اتصالات شبکه ای هستند که روند کار و سرعت انجام پیشرفت را تعیین می کند. پس برای دستیابی به اهداف مهم تر لازم است تا دستگاه های شبکه و معماری شبکه به صورت تمام وقت به روز شده و بهینه باشند.

یک منبع دیگر از قدرت عملکرد، پردازنده QuantumFlow Processor شرکت سیسکو است. این پردازنده پردازش موازی عظیمی را ارائه می‌دهد تا شما بتوانید همزمان بسیاری از خدمات مسیریابی بهبود یافته را فعال کنید. همچنین عملکرد بالایی را حفظ کنید.

قابلیت SD-WAN شرکت سیسکو می‌تواند بر روی پلتفرم‌های روتر سیسکو ASR سری 1000 با سیستم عامل Cisco IOS® XE فعال شود. SD-WAN شرکت سیسکو یک راه‌حل کاملاً جدید برای مدیریت و عملکرد زیرساخت WAN شما ارائه می‌دهد. این معماری با استفاده از ابر داده های امن، انعطاف‌پذیری بالا همراه با خدمات غنی ارائه می‌شود. و به طور همزمان، SD-WAN شرکت سیسکو و پلتفرم‌های روتر ASR سری 1000 امکانات امنیتی یکپارچه ای را برای امنیت این قابلیت‌ها فراهم می‌کنند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم :

• دیوار آتش شرکتی حساس به برنامه

• اجرای لایه DNS

قابلیت رصد کردن برنامه

برنامه‌ها و کاربران اینترنت اکنون بیشتر از همیشه در فضای شبکه پخش شده‌اند و اینترنت به طور موثر به یک WAN سازمانی جدید تبدیل شده است. همچنین، هرچه سازمان‌ها ادامه می‌دهند تا از اینترنت، ابر و نرم‌افزارهای به عنوان خدمات استفاده کنند، تیم‌های شبکه و فناوری اطلاعات مواجه به چالش هستند که چگونه اتصالات و عملکرد برنامه را به صورت یکپارچه و قابل اعتماد بر روی شبکه‌ها و خدماتی که متعلق به آن‌ها نیستند یا به صورت مستقیم کنترل نمی‌شوند، ارائه دهند.

Cisco ThousandEyes به طور ذاتی بر روی پلتفرم‌های لبه سیسکو Catalyst سری 8000 مناسب جهت گسترش دیدپذیری در سراسر اینترنت، ابر و نرم‌افزارهای خدماتی ادغام شده است. در ادامه بعضی از قابلیت های رصد برنامه ذکر شده اند:

بازدید دقیق از لایه شبکه، از جمله مشخصات مسیر و عملکرد مرحله به مرحله

عملکرد لایه SD-WAN را مانند پیاده‌سازی و اعتبار سیاست‌های مسیریابی را می توان نظارت کرد.

اندازه‌گیری دسترسی و عملکرد نرم‌افزارهای خدماتی و نرم‌افزارهای داخلی در اختیار دارید.

شما می توانید حوزه‌های خطا را جدا کنید و تحلیل‌های قابل اجرا برای شبکه ارائه دهید که به شدت فرایند رفع مشکل را تسریع می‌کند.

امنیت دسترسی یکپارچه و احراز هویت چند عاملی

مدل امنیتی “Zero Trust”، اتصالات امن SD-WAN به تمام برنامه‌ها را بر اساس قابل اعتماد بودن کاربران و دستگاه‌ها امکان پذیر می سازد. انواع مدل‌ها و گزینه‌های لایسنس‌دهی مختلف به شما کمک می‌کنند تا نیازهای سرعت و بودجه متغیر مکان‌های مختلف خود را برآورده کنید.

می‌توانید از مدل‌های مسیریابی با پشتیبانی از دامنه‌های سرعتی از ۲.۵ تا ۲۰۰ گیگابایت بر ثانیه انتخاب کنید تا نسبت قیمت به عملکرد مناسب را برای یک مکان خاص بدست آورید. سری محصول شامل نه مدل ASR است (جدول ۱) که در فرم فاکتورهای مختلف از یک واحد رک (RU) تا ۱۳ واحد رک RU وجود دارد.

 

روتر سیسکو ASR سری 1000 SD-WAN

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0 Item | $ 0.00
View Cart
error: Content is protected !!
error: Content is protected !!