لوگو سورنا

چرا سیسکو ISR مدل 1000 برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​مهم است؟

چرا روتر سیسکو ISR می‌تواند برای کسب و کارهای کوچک و متوسط مهم باشد؟ چگونه می‌تواند عملیات روزمره معمول – مانند تلفن‌ها، پرینترها، کامپیوترها و WiFi – را اجرا کند؟ در این مقاله به بررسی اهمیت این دستگاه در شبکه های کوچک را می سنجیم.
چرا سیسکو ISR مدل 1000 برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​مهم است؟

روتر سیسکو ISR سری 1000 برای کسب و کارهای کوچک و متوسط، یک راه حل مقرون به صرفه برای سوئیچینگ، روتینگ و وایرلس را در یک دستگاه فراهم می‌کنند.  علاوه بر این، عملیات امروزی پیچیده‌تر هستند و به‌طور کلی به مسائل پایه فراتر می‌روند. کسب و کارهای کوچک و متوسط معمولا دارای منابع فناوری اطلاعات کم هستند مانند : زمان، انرژی و مهارت‌ها برای مدیریت روال‌های تجاری.

کسب و کارهای کوچک و متوسط مانند همه کسب و کارها، نیاز به گزینه‌های فناوری اطلاعات امن، ساده و مقرون به صرفه دارند که از مالکیت معنوی کسب و کار حیاتی خود را محافظت کنند. عملیات خطرناک را مسدود یا با آن مقابله کنند. سیاست‌ها را تعیین کرده و امکان اتصال هر دستگاه در هر نقطه از شبکه را داشته باشند.

دستگاه مناسب برای اجرای عملیات روزانه می‌تواند کسب و کار ​​شما را تغییر دهد

بیایید تصور کنیم که دارای یک کسب و کار کوچک هستید که با عموم در حوزه خدمات، امور مالی، آموزش یا سایر شرکت‌های تجاری سر و کار دارد. شما می‌خواهید مشتریان خود را قادر به استفاده از دسترسی مهمان Wi-Fi کنید بدون هیچ تهدیدی از دیدن سوابق مالی، شناسایی، سلامت یا سوابق خصوصی دیگر.

به عنوان مثال اگر در نظر بگیریم که شما دارای یک کلینیک بهداشتی هستید؛ آخرین چیزی که شما می خواهید این است شبه کلینیک شما هک شود و سوابق بیماران افشا شود. پس چیزی که شما نیاز دارید این است که دسترسی میهمان هایی که می خواهند به W-Fi شما وصل شوند را مستقل از شبکه کلینیک کنید این کار توسط روتر سیسکو ISR مدل 1000 قابل دست یابی است. شرکت‌ها به اتصال سریع، امن و قابل اعتماد نیاز دارند.

 

 

روتر سیسکو ISR

4 دلیل استفاده از روتر سیسکو ISR سری 1000

استفاده همه‌ منظوره

در این سری از روتر های سیسکو ISR مسیریابی، وایرلس و سوئیچینگ تماما در یک دستگاه واحد با نرم‌افزار IOS® XE معتبر توسط سیسکو ترکیب شده است. از طرفی دسترسی به اینترنت، امنیت جامع و مدیریت در یک دستگاه با عملکرد بالا در این دستگاه ها ترکیب شده‌اند. همچنین، شما می‌توانید از ارتقاء‌های سخت‌افزاری غیرضروری جلوگیری کنید و در هزینه‌های سرمایه‌گذاری صرفه‌جویی کنید.

دسترسی سیمی و بی‌سیم پیشرفته:

تمام دستگاه‌های شما با گزینه‌های اتصال مانند 4G LTE، DSL، اترنت مسی و فیبر به شبکه متصل می‌شوند. به علاوه، روتر ISR مدل 1000 دارای یک نقطه دسترسی بی‌سیم داخلی است که شامل قابلیت کنترلر بی‌سیم یکپارچه است. بنابراین شما سریعترین راه برای اتصال بی‌سیم کل شبکه را به صورت سریع، آسان و با هزینه انجام می‌دهید. همچنین با Cisco’s Mobility Express می‌توانید حتی تا 100 نقطه دسترسی سیسکو و 2,000 دستگاه متصل کلاینت را در یک شبکه Wi-Fi تکی پشتیبانی کنید.

امنیت کلاس سازمانی :

با ویژگی‌های امنیتی یکپارچه مانند امنیت IP، VPN هایی با عملکرد بالا و تجزیه و تحلیل ترافیک رمزنگاری شده، روتر سیسکو ISR سری 1000 همیشه روشن است. این دستگاه برای محافظت از رایانه‌های رومیزی، تبلت‌ها و دستگاه‌های تلفن همراه و محتوا در برابر بدافزارها همیشه روشن بوده و محافظت از اطلاعات را انجام می دهد. به علاوه، Cisco Umbrella™ یک پلتفرم امنیتی ابری است که اولین دفاع خطی را در برابر تهدیدات در اینترنت در هر جایی که کاربران می‌روند، فراهم می‌کند، حملات شرورانه و حملات DDOS را مسدود می‌کند. همچنین قبل از ایجاد اتصال. حتی به شناسایی این که حمله بعدی از کجا ظاهر می‌شود کمک می‌کند.

روتر سیسکو ISR

تحول SD-WAN سیسکو :

با SD-WAN سیسکو می‌توانید سیاست‌های شبکه خود را تعریف کرده و ترافیک شبکه را اولویت بندی کنید. همه این نظارت ها از طریق یک کنسول مدیریتی واحد انجام پذیر است. راه‌اندازی بدون دخالت مسقیم در سراسر شبکه وان به این معنی است که می‌توانید شبکه خود را به سرعت و آسانی راه‌اندازی، مدیریت، اجرا و امن کنید. سیسکو SD-WAN سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا به طور ایمن کاربران، برنامه‌ها و داده‌ها را در چندین مکان به یکدیگر متصل کنند. همچنین در عین حال عملکرد، قابلیت اطمینان و مقیاس پذیری بهبود یافته را ارائه دهند.

نتیجه گیری

مشتریان کسب و کارهای کوچک به دنبال یک سیستم IT ساده، قابل تحمل و مقرون به صرفه هستند. هدف این است تا بتوانند شبکه‌های مهمان امن برای کارمندانشان و مشتریان را فراهم کنند. همچنین برنامه‌ها را برای کارمندانشان بهینه کنند و بر روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنند.

با داشتن یک دستگاه واحد که شامل مسیریابی، سوئیچینگ و اتصال بی‌سیم، همچنین امنیت و مدیریت است. کسب و کارهای کوچک اکنون قادرند به طریق مقرون به صرفه قدرت لازم برای اجرای عملیات خود را در یک شبکه واحد را داشته باشند که زمان و پول  را صرفه‌جویی می‌کند. روتر سیسکو ISR سری 1000 این راه حل کامل را ارائه می دهد. شما می توانید برای اطلاع بیشتر از محصولات و تجهیزات سیسکو بر روی لینک کلیک کنید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0 Item | $ 0.00
View Cart
error: Content is protected !!
error: Content is protected !!