لوگو سورنا

معرفی سوئیچ های جدید سیسکو Catalyst سری 9300X

در دنیای شبکه محدودیت پهنای باند همیشه موضوعی چشمگیر و چالش برانگیز بوده است. شرکت سیسکو با ارائه یک مدل جدید از سوئیچ های سیسکو Catalyst به بررسی و رطرف کردن این چالش ها پرداخته است.
معرفی سوئیچ های جدید سیسکو Catalyst سری 9300X

روزانه با اتصال بیشتر دستگاه ها به شبکه، پهنای باند روز به روز بیشتر مصرف می شود.  این موضوع نه  تنها مسئله ی افزایش تعداد دستگاه‌ها می باشد، بلکه انواع جدیدی از اپلیکیشن ها هستند که با استفاده از پایگاه داده ابری به اینترنت متصل می شوند که تا کنون وجود نداشتند. افزودن بیشتر و بیشتر برنامه‌های مبتنی بر ابر به این موضوع منجر می‌شود که شما خودتان را با یک مشکل مواجه می کنید. و آن هم این است که پهنای باند شبکه‌ی شما اکنون به حداکثر رسیده است. سوئیچ سیسکو Catalyst 9300X برای همین موضوع معرفی می شود. این دستگاه از جدیدترین محصولات سری سیسکو Catalyst می باشد.

این مسئله طبیعتاً به یک انتقال سرعت بهینه نیاز خواهد داشت. آنچه قبلاً سرعت Mbps در لبه شبکه بود برابر با 1G یا 10G در توزیع و 10G و 40G در مرکز بود، اکنون ما نیازمند به 5G یا 10G در لبه، 25G در توزیع و 100G در مرکز هستیم. شرکت سیسکو مدتی است که این موضوع را دنبال می کند و راه حلی برای آن در نظر می گیرد.

با یک ریتم ثابت از نوآوری، سوئیچ سیسکو Catalyst سری 9000 به طور پیوسته با افزایش گزینه‌های بیشتر سوئیچینگ، گسترده‌تر شده است که تقریباً همه ارائه‌های سابق سیسکو Catalyst را به خوبی پوشش می‌دهد. عملکرد برتر و ویژگی‌های پیشرفته‌، خانواده کتالیست 9000 را از پیشرو های صنعت می‌سازند. با افزودن سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای جدیدی مانند فناوری Wi-Fi 6 و فناوری multigigabit باعث شده است تا مشکلات پهنای باند تا حدی حل شوند و تا 10Gbps را به لبه می‌آورند.

معرفی سیسکو Catalyst 9300X

در Cisco Catalyst 9300X سوئیچ‌های دسترسی به گونه ای طراحی می شوند که با افزایش سرعت و کاهش کوچکی در قیمت همراه هستند.

 

سیسکو Catalyst 9300X

 

از ارتقا های مهم این سوئیچ های سیسکو Catalyst 9300X می توان به دو برابر شدن سرعت، افزایش تعداد پورت از 12 به 24، افزایش سرعت چند نرخه 25G/10G/1G با ظرفیت استکینگ تا 1Tbps اشاره کرد. سوئیچ Cisco Catalyst 9300X نه تنها سرعت لازم برای مدیریت آینده را فراهم می‌کند، بلکه با قابلیت‌های سرعت چند نرخه، انتقال سرعت را بسیار آسان‌تر می‌کند.

سیسکو Catalyst 9300X همچنین دارای قابلیت‌های بهبود یافته میزبانی برنامه است که به تبدیل شبکه به یک پلتفرم محاسباتی کمک می‌کند. با 8 گیگابایت حافظه RAM برای CPU درون‌بخشی، ذخیره‌سازی 2 پورت  USB 3.0، و فناوری شتاب‌دهنده سخت‌افزاری و امنیتی “Quick Assist Technology” (QAT)، مدل‌های Catalyst 9300X قادر به پشتیبانی از چندین برنامه docker با سطح عملکرد جدید نیز هستند.

شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تجهیزات سیسکو با کارشناسان فروش ما در شرکت سورنا ارتباط برقرار کنید.

 

مقیاس و عملکرد سیسکو Catalyst 9300X

فیبر چند نرخه 25G/10G/1G

ارتباطات بالادستی 100G/40G/25G/10G

استکینگ 1 ترابایت بر ثانیه

عملکرد سریع‌تر CPU

توانایی طراحی بازده بیشتر

حافظه فلش بزرگتر

مقیاس VRF بزرگتر (مسیریابی مجازی و انتقال)

مقیاس بالاتر ارتباطات بالادستی

امنیت پیشرفته سیسکو Catalyst 9300X

دسترسی شبکه با اعتماد صفر (Zero Trust Network Access)

نرم‌افزار Native Flexible NetFlow

Cisco TrustSec® و SGT3 برای شبکه‌های سیمی و بی‌سیم

راه‌حل‌های قابل اعتماد

رمزگذاری Native MACsec-256

پشتیبانی از رمزگذاری در سخت‌افزار، از جمله IPSec

تجزیه و تحلیل ترافیک رمزگذاری‌شده (Encrypted Traffic Analytics)

استحکام و دسترسی سیسکو Catalyst 9300X

افزایش استحکام با منابع تغذیه و پره‌های بهبودیافته

بودجه تغذیه بالاتر با استفاده از StackPower+

نصب ورژن‌های جدید نرم‌افزار در حال اجرا (Hot Patching)

وارد کردن و خارج کردن بدون مشکل (Graceful Insertion and Removal)

ذخیره‌سازی SSD قابل تعویض با ظرفیت شروع از 240 گیگابایت

قابلیت‌های پیشرفته

میزبانی برنامه با ظرفیت بالا با دو هسته CPU و دو برابر حافظه

برنامه‌ریزی مبتنی بر Software-Defined Access (SD-Access)

ساز و کار Fabric-in-a-box

کنترل‌گر LAN بی‌سیم Catalyst 9800 یکپارچه

بی‌سیم تعبیه‌شده در ساختار SD-Access

کیفیت خدمات بی‌سیم سلسله‌مراتبی (QoS)

نتیجه گیری

خانواده‌ی سوئیچ‌های سیسکو Catalyst 9000 زیرساخت سیمی و بی‌سیم بحرانی را فراهم می‌کند که همواره فعال و بسیار امن است. با انعطاف‌پذیری و سرعتی که توسط اتوماسیون و بینش‌ها امکان‌پذیر است. سوئیچ جدید سیسکو Catalyst 9300X یک گزینه طبیعی در این خانواده است که گزینه‌های جدیدی برای کمک به شما در حال حاضر و در آینده را ارائه می‌دهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0 Item | $ 0.00
View Cart
error: Content is protected !!
error: Content is protected !!