لوگو سورنا
/ Blog / خرید Fortinet

خرید Fortinet

خرید Fortinet این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از فایروال‌های مختلف، کلیه نیازهای خود را در زمینه جلوگیری از تهدیدات امنیتی پاسخ دهید. این محصولات برای کاربرانی که قصد دارند سادگی و عملکرد را به صورت مناسب در کنار همدیگر داشته باشند، انتخابی عالی است.
خرید Fortinet

خرید Fortinet به شما این امکان را می دهد که با استفاده از انواع فایروال ها، تمام نیازهای پیشگیری از تهدیدات امنیتی خود را برآورده کنید. این محصولات برای کاربرانی که می خواهند سادگی و کارایی را با هم ترکیب کنند، انتخابی عالی هستند.

فورتی نت شامل محصولات مختلفی است

فایروال‌هایی برای انواع شبکه‌ها

فایروال‌های فورتی نت از جمله مهم‌ترین فایروال‌های موجود در حوزه شبکه به شمار می‌آیند که در سیستم‌های تخصصی فراوانی از آن‌ها کمک گرفته می‌شود. این فایروال‌ها دارای قابلیت تشخیص خودکار هستند تا به محض مشاهده هرگونه مشکل امنیتی، اطلاعات را دریافت کرده و یک سپر مقاوم بسیار پیشرفته در برابر آن‌ها بسازند. این سپر موجب می‌شود تا داده‌ها همواره در یک محیط بسته قرار بگیرند و امکن دستیابی به آن‌ها وجود نداشته باشد.

خرید Fortinet موجب می‌شود هزینه‌های کلی شبکه در حد قابل توجهی کاهش پیدا کنند. این موضوع برای سیستم‌هایی که از پشتیبانی چندان گسترده‌ای برخوردار نیستند، اهمیت دارد. کاهش هزینه‌های مربوط به فایروال به شما اجازه می‌دهد سرمایه بیشتری جهت توسعه سایر بخش‌های شبکه داشته باشید. محصولات فورتی نت در پکیج‌ها یا باندل‌های مختلفی ارائه می‌شوند. این امر بدین منظور صورت می‌گیرد که کلیه کاربران بتوانند با توجه به احتیاجات خود در حوزه شبکه، از امکانات ارائه شده توسط چنین محصولاتی بهره‌مند شوند؛ آن هم بدون اینکه نیازی به به‌روزرسانی کل شبکه و تجهیزات وجود داشته باشد.

امنیتی مثال‌زدنی با فورتی نت

شرکت افزار پرداز سورنا با ارائه امکان خرید Fortinet، خیال شما را از بابت محافظت کامل از حساس‌ترین اطاعات موجود راحت می‌‌کند. از دست دادن اطلاعات نه تنها هزینه‌ بسیار بالایی به حوزه مدیریت شبکه تحمیل می‌کند، بلکه موجب می‌شود اعتبار مشتریان یا کلاینت‌ها به طور کامل از بین برود. محصولات فورتی نت در مقابل سایر ابزارهای‌ امنیتی مخصوص شبکه برتری‌های زیادی دارند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • مراقبت کامل از آی پی اس و آی دی اس شبکه
  • امکان مدیریت کلیه داده‌های ورودی و خروجی در هر نوع برنامه‌ای
  • بهره‌گیری از کلیه مزایای voip در سازمان‌هایی که به این سیستم نیاز دارند
  • مسدود سازی کامل کلیه اطلاعات ارائه شده به برنامه‌های شخص ثالث
  • امکان افزودن یا کاهش ماژول‌های امنیتی به منظور تقویت شبکه
  • برنامه‌ریزی فایروال به منظور جلوگیری از ارسال و دریافت spam
  • قابلیت تهیه بک‌آپ مداوم به منظور کاهش احتمال data loss
  • امکان کنترل کامل فایروال و سایر محصولات مرتبط بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار شبکه
  • امکان متصل کردن یک یا چند آنتی ویروس در مسیر ارسال و یا دریافت داده‌ها
  • پشتیبانی کامل از مدیریت دروازه‌های انتقال اطلاعات یا گیت وی‌ها
  • امکان شخصی‌سازی سیستم عامل فایروال به منظور بهبود عملکرد با توجه به نوع کاربرد شبکه

با توجه به این موارد چندان تعجب‌برانگیز نیست که چرا خرید Fortinet به یک گزینه اصلی برای فعالان حرفه‌ای بخش شبکه تبدیل شده است؟ این امکانات را نمی‌توان به راحتی و با صرف هزینه‌های پایین در بین رقبای فورتی نت پیدا کرد.

Fortinet

فایروال‌های فورتی نت امکانات گوناگونی دارند.

قیمت خرید Fortinet

هزینه خریداری محصولات فورتی نت با توجه به ویژگی‌های بسیار زیادی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، مناسب به نظر می‌رسد. به طور کلی باید بیان کرد که ویژگی‌های سخت‌افزاری فایروال خریداری شده مهم‌ترین فاکتورهای موجود به منظور تعیین قیمت این محصولات هستند. در هر صورت نمی‌توان به قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ چنین فایروال‌های کاربردی و خاصی ایراد گرفت.

مدل‌های مختلف از محصولات Fortinet

با خرید Fortinet به فایروال‌های مختلفی دسترسی پیدا می‌کنید که می‌توانند در حوزه وب اطمینان خاطر کاملی برای شما به ارمغان بیاورند. شناخت اینکه هر یک از این فایروال‌ها دارای چه ساختار خاصی هستند و چرا باید خرید Fortinet را در اولویت قرار داد، اهمیت بالایی دارد.

فایروال‌های مدیریت تهدید واحد یا utm

این گزینه از پرکاربردترین محصولات فورتی نت بوده که به منظور قرار دادن چندین ساختار امنیتی مختلف در کنار هم ساخته شده است. یو تی ام یک داشبورد اختصاصی دارد تا اپراتورها بتوانند بدون فوت وقت نسبت به بازدید و بررسی کلیه تهدیدات امنیتی اقدام کنند. این فایروال‌ها مجموعه‌ای تخصصی هستند که در واحد‌های پیچیده کارکرد اصلی خود را به نمایش می‌گذارند.

فایروال‌های مخصوص وب اپلیکیشن‌ها

بهره‌گیری از وب‌ اپلیکیشن‌ها نیازمند نصب یک فایروال مستقیم و پیشرفته روی شبکه است. این نوع فایروال‌ها می‌توانند تا هفت لایه مختلف امنیتی داشته باشند. گذشت از این هفت لایه برای بسیاری از تهدیدات امنیتی گسترده نیز کاملاً غیرممکن به نظر می‌رسد.

وجود لایه‌های مختلف امنیتی منجر به کاهش سرعت ارسال و دریافت اطلاعات نمی‌شود، بلکه امنیت کاربران را به بهترین شکل ممکن تأمین خواهد کرد. این یک موضوع و هدف مهم برای افرادی است که به خرید Fortinet اقدام می‌کنند. این فایروال‌ها قابلیت دسترسی کامل به پروتکل‌های خاصی همچون اف تی پی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند.

Fortinet

امکان فیلترینگ وب با استفاده از این فایروال‌ها وجود دارد.

فایروال‌های مترجم آدرس‌های شبکه

این نوع فایروال‌ها که با نام فایروال NAT نیز شناخته می‌شوند وظیفه دارند تا یک مسیر امن را برای داده‌های ارسالی به سمت شبکه اینترنت بسازند. این مسیر خود از چندین پل امنیتی تشکیل شده است که در طی گذر از هر کدام، همه داده‌ها به طور کامل مورد بررسی قرار می‌گیرند.

فایروال‌های NAT کنترل آی پی آدرس را ارائه می‌دهند و می‌توان از آن‌ها روی روترهای گوناگون کمک گرفت. حتی این اجازه را به ما می‌دهند که یک شبکه خصوصی مجازی یا وی‌پی‌ان را روی روترها ایجاد کنیم، آن هم بدون اینکه امنیت شبکه خدشه‌ای ببیند. کنترل ترافیک کلی شبکه با استفاده از این فایروال‌ها ساده و کاملاً سریع خواهد بود. این فایروال‌ها در کنار محصولات دیگر فورتی نت یعنی NGFWها و ISFها قرار می‌گیرند.

بهبود امنیت شبکه در کنار تسریع روند ارائه خدمات

امنیت شبکه از مهم‌ترین فاکتورهایی است که روی ارائه انواع خدمات به کاربران تأثیر مستقیمی می‌گذارد. این وظیفه شماست که امنیت شبکه خود را به کمک ابزارهای کاربردی و کاملاً استاندارد تقویت کنید و از سوی دیگر امکان دریافت و ارسال اطلاعات را به کاربرانتان ارائه دهید.

خرید Fortinet همان موردی است که چنین مواردی را به صورت مستقیم در اختیار شما قرار می‌دهد. انواع فایروال‌های فورتی نت با داشتن امکانات مختلف به خوبی نیازهای پیچیده‌ترین شبکه‌های درون و برون‌سازمانی را برطرف می‌کنند. انتخاب و نصب این فایروال‌ها برای شبکه‌هایی که به امنیت آن‌‌ها اهمیت داده می‌شود، ضروری است.

برای اطلاعات بیشتر با شرکت سورنا در ارتباط باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0 Item | $ 0.00
View Cart
error: Content is protected !!
error: Content is protected !!