لوگو سورنا
/ Blog / خرید EMC

خرید EMC

در سال‌های اخیر نیاز به استفاده از سیستم‌های ذخیره‌سازی (استوریج) پیشرفته روزبه‌روز افزایش یافته است. با خرید EMC می‌توانید به راحتی از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود در این زمینه بهره‌مند شوید و کارکردهای شبکه خود را به شکل مناسبی افزایش دهید. این محصولات یک پلتفرم خاص از dell هستند.
خرید EMC

در سال های اخیر نیاز به استفاده از سیستم های ذخیره سازی مدرن روز به روز در حال افزایش است. با خرید EMC می توانید به راحتی از آخرین فناوری های موجود در این زمینه بهره مند شوید و بر این اساس عملکرد شبکه خود را افزایش دهید. این محصولات پلتفرمی خاص از dell هستند.

ضرورت استفاده از این پلتفرم‌ ذخیره‌سازی

کاربرانی که از اپلیکیشن‌ها و راهکارهای مختلف مربوط به شبکه استفاده می‌کنند، همواره نیاز به یک سیستم ذخیره‌سازی ایمن دارند. ای ام سی به عنوان یک راهکار طلایی در این زمینه شناخته می‌شود. این دسته از محصولات در زیرمجموعه UNITY FAMILY قرار می‌گیرند که خود شامل چندین سیستم ذخیره‌سازی گوناگون هستند.

خرید EMC این امکان را به شما می‌دهد تا از ابزارهای ذخیره‌سازی ویژه‌ای از جمله سیستم معماری دوگانه و رابط کاربری بسیار مدرن و در عین حال، پیشرفته و کاربردی بهره ببرید که امکانات مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهند. ترکیب این موارد، ای ام سی را به یک خرید ضروری تبدیل می‌کند.  

معماری فعال دوگانه

سیستم ای ام سی از پردازنده‌های ذخیره‌سازی (sp) به صورت هم‌زمان استفاده می‌کند تا امکانات مورد نیاز را در اختیار هاست‌های I/O قرار دهد. این امر موجب می‌شود تا داده‌ها در یک حالت فعال – غیر فعال به کار گرفته شوند. چنین موضوعی موجب می‌شود تا منابع به شکل بهینه‌ مورد استفاده قرار بگیرند و عملکرد کلی دستگاه بهبود پیدا کند. علاوه بر این، هزینه مربوط به دیتا سنترها تا حد مشخصی کاهش می‌یابد.

رابطه کاربری مناسب

با خرید EMC می‌توانید به رابط کاربری این سیستم‌ها دسترسی داشته باشید که به صورت ویژه ساده و مدرن طراحی شده است. از این رابط کاربری با نام UNISPHERE یاد می‌شود که می‌تواند به ادمین‌ها کلیه امکانات جدید را ارائه دهد.

رابط کاربری ای ام سی بر خلاف رقبای آن به صورت اختصاصی در هر مرورگری که از اچ تی ام ال ۵ پشتیبانی کند، قابل دستیابی است. این به آن معنا است که شما می‌توانید از این رابط کاربری در سیستم عامل‌های مختلف استفاده کنید، آن هم بدون این که نیازی به نصب پلاگین خاصی وجود داشته باشد.

این رابط کاربری به نحوی طراحی شده است که ادمین‌ها بتوانند به صورت روزانه از آن استفاده کنند و نگرانی خاصی از بابت عدم پشتیبانی از قابلیت‌های مختلف نداشته باشند. به طور کلی می‌توان بیان کرد که این رابط کاربری مدیریت عملکردها را تسهیل می‌کند و موجب می‌شود تا به راحتی به دسته‌بندی‌ مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

EMC

سرعت مهم‌ترین قابلیت این سیستم‌ها است

امکان راه‌اندازی منعطف

با خرید EMC می‌توانید از دل یونیتی استفاده کنید که خود منجر به راه‌اندازی سریع و بدون دردسر سیستم‌های ذخیره‌سازی می‌شود. این امر به افرادی که بودجه چندانی برای راه‌اندازی سیستم‌های ذخیره‌سازی خود ندارند، کمک می‌کند تا هزینه‌هایشان را در این رابطه کاهش دهند.

شما می‌توانید این سیستم‌ها را به صورت سیستم‌های ALL FLASH  راه‌اندازی کنید و یا از آن‌ها به شکل هایبرید بهره ببرید. چنین قابلیت مهمی باعث می‌شود تا بتوانید سرعت و ظرفیت بالای ذخیره‌سازی را در کنار هم بیاورید و از مزایای هر دو کمک بگیرید.

ماژول‌های I/O انتخابی

وجود قابلیت‌های I/O گوناگون یکی دیگر از مواردی است که فروش EMC را به شکل چشمگیری افزایش داده است. این سیستم‌ها از انواع مختلف I/O پشتیبانی می‌کنند و همه آن‌ها توسط پلتفرم یونیتی دل کنترل می‌شوند. این ماژول‌ها به خوبی در کنار ISCSI و NAS کار خواهند کرد و امکان استفاده هم‌زمان از آن‌ها وجود دارد.

فایل سیستم توسعه یافته

فایل سیستم توسعه یافته را می‌توان با خرید EMC به دست آورد. این نوع فایل بر اساس قابلیت‌های کلی سیستم‌های ای ام سی پردازش شده است تا بتواند روی سیستم‌های 64 بیتی با معماری مدرن قابل استفاده باشد.

این موضوع برای دیتاسنترهای پیشرفته از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا در این دیتاسنترها عدم استفاده از فایل سیستم توسعه یافته به معنای کاهش ظرفیت سیستم‌های ذخیره‌سازی خواهد بود، به خصوص زمانی که نیاز به پلتفرم‌های مخصوص مجازی‌سازی وجود داشته باشد.

با استفاده از این سیستم‌ها می‌توانید مجازی‌سازی را تا ۲۶۵ ترابایت نیز گسترش دهید که واقعاً رقم شگفت‌انگیز است. تهیه سیستم‌های ای ام سی می‌تواند به تولید میلیون‌ها فایل در هر بخش یا دایرکتوری منجر شود. از سوی دیگر، هر یک از این دایرکتوری‌ها خود دارای میلیون‌ها فایل دیگر هستند. ترکیب این موارد اهمیت به‌کارگیری فایل سیستم توسعه یافته را به ما نشان می‌دهد. این ویژگی را باید در کنار ویژگی محافظت محلی از داده‌ها قرار داد.

مدل‌های مختلف از dell emc

برای خرید EMC باید مدل‌های مختلف این محصول را مورد بررسی قرار دهید و گزینه‌ای را انتخاب کنید که با نیازهای شما همخوانی داشته باشد. ترکیب ظرفیت مناسب، قدرت بالا و سرعت بسیار خوب را در کلیه محصولات مربوط به این پلتفرم می‌توان مشاهده کرد. در جدول زیر اطلاعات کاملی در مورد هر یک این محصولات قرار گرفته است.

Unity XT 380

 

  • 6/500 min/max Drives
  • 2.4 PBs max raw capacity
  • 2 × Intel CPUs, 12 cores per array, 1.7GHz
  • 128 GB memory per array
  • Up to 800 GBs max FAST cache

Unity XT 880

 

  • 6/1500 min/max drives 
  • 16.0 PBs max raw capacity 
  • 2 x dual-socket Intel CPUs, 64 cores per array, 2.1GHz 
  • 768 GB memory per array 
  • Up to 6.0 TBs max FAST cache

Unity XT 680

 

  • 6/1000 min/max drives 
  • 8.0 PBs max raw capacity 2 x dual-socket Intel CPUs, 
  • 48 cores per array, 2.1GHz 
  • 384 GB memory per array 
  • Up to 3.2 TBs max FAST cache

Unity XT 480

 

  • 6/750 min/max drives
  • 4.0 PBs max raw capacity
  • 2 x dual-socket Intel CPUs, 32 cores per array, 1.8GHz
  • 192 GB memory per array
  • Up to 1.2 TBs max FAST cache

EMC

ای ام سی را می‌توان در شبکه‌های مختلفی مورد استفاده قرار داد

خرید EMC با بهترین قیمت

سیستم‌های ای ام سی یک راهکار عالی برای بهبود ظرفیت شبکه‌ شما هستند. استفاده از جدیدترین فناوری‌های حوزه ذخیره‌سازی موجب شده است تا کاربران زیادی به سمت این نوع سیستم‌ها بروند و از کلیه امکانات آن‌ها نهایت بهره را ببرند.

اگر به دنبال خرید EMC با قیمتی مناسب هستید، شرکت سورنا در کنار شما است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در حوزه شبکه و امنیت تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ است تا این محصولات را با نازل‌ترین هزینه ممکن به دست مشتریان خود برساند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر حتماً با کارشناسان شرکت سورنا در تماس باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0 Item | $ 0.00
View Cart
error: Content is protected !!
error: Content is protected !!