لوگو سورنا
/ Blog / خرید HP

خرید HP

سرورها توسط برندها و کمپانی‌های مختلفی تولید و ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به HP اشاره کنیم. برای استفاده از خدمات سرورها نیاز به تهیه لایسنس دارید. . اگر به دنبال خرید HP هستید،با ما همراه باشید.
خرید HP

سرور HP از جمله کامپیوترهای همیشه روشن به شمار می‌رود که تشکیل‌شده از منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوناگونی است. سرورها توسط برندها و کمپانی‌های مختلفی تولید و ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به HP اشاره کنیم. برای استفاده از خدمات سرورها نیاز به تهیه لایسنس دارید. اگر به دنبال خرید HP هستید، با ما همراه باشید .

خرید HP

مزایای استفاده از سرورهای HP

استفاده از سرورهای HP همراه با خود مزایای متنوعی دارد؛ به‌گونه‌ای که بیشتر سازمان‌ها برای توسعه کسب‌وکار خود از آن‌ها بهره می‌برند. با به‌کارگیری این سرورها می‌توانید از مزایا و امتیازاتی که در ادامه می‌گوییم، بهره‌مند شوید.

شخصی‌سازی با کمک سرورهای HP

امروزه بسیاری از مدیران می‌توانند با خرید HP نسبت به سفارشی‌سازی آن اقدام کرده و از این طریق نیازهای سیستم و سازمان خود را با کیفیت بهتری تأمین کنند. در واقع قابلیت شخصی‌سازی باعث می‌شود تا انعطاف سرورها افزایش پیدا کند و مدیران بتوانند به ذخیره‌سازی داده‌های خود بپردازند.

طراحی کاربردی و ایده‌آل

از طراحی زیبا و ایده‌آل سیستم‌های HP نمی‌توان گذر کرد. طراحی این سیستم‌ها کاملاً کاربرپسند بوده و دیگر شاهد مشکلات رایج نخواهید بود. این مشکلات باعث از بین رفتن داده‌ها می‌شوند و می‌توانند ضررهای هنگفتی به مدیران شبکه وارد کنند.

ذخیره‌سازی هوشمند

با تهیه لایسنس‌های سرور Storage HP می‌توانید از ذخیره‌سازی هوشمند یا Smart Memory بهره‌مند شوید. معماری این سرورها دارای درایوهای هوشمند است و همین موضوع می‌تواند سیستم را بهینه کند. اسمارت مموری می‌تواند شبکه را منعطف کند و با استفاده از انواع تکنولوژی‌ها سرعت ذخیره داده‌ها را به شکل چشمگیری افزایش دهد.

گسترش امنیت

با خرید HP می‌توانید از امنیت فوق‌العاده‌ای بهره‌مند شوید. در واقع امنیت از مهم‌ترین پارامترهایی به شمار می‌رود که هر کسب‌‌وکار و سازمانی باید به آن توجه داشته باشد. معماری HP به‌گونه‌ای است که می‌تواند باعث امنیت بالا شود.

زمانی که سرور در حالت امنیتی باشد، سیستم می‌تواند کاربران را رد یا تأیید کند. همچنین درصورتی‌که سرور هرگونه نفوذی را تشخیص دهد، سریعاً به مدیر هشدار ارسال خواهد کرد. سیستم HP به‌گونه‌ای است که می‌تواند پیکربندی سرور را قفل کرده و از این طریق نسبت به جلوگیری از دست‌کاری سخت‌افزارها و… اقدام کند.

خرید HP

نکات مهم قبل از خرید HP

قبل از اینکه نسبت به خرید سرورهای HP اقدام کنید نیاز است به نکات گوناگونی توجه داشته باشید. در واقع زمانی که خرید شما باتوجه‌به نیازتان صورت گیرد، مدیریت سرور راحت‌تر انجام می‌شود، کارایی بالا می‌رود و می‌توانید شاهد عملکرد و انعطاف بالاتری باشید. این نکات شامل گزینه‌های زیر هستند:

  • سی‌پی‌یو و پردازنده سرور: همان‌طور که می‌دانید CPU به‌عنوان مغز سرور شناخته می‌شود و باید گزینه‌ای را انتخاب کنید که مدیریت کارآمدی از خود نشان دهد.
  • RAM سرور: داده‌ها به‌صورت موقت در RAM ذخیره می‌شوند. برای اینکه RAMها بتوانند از برنامه‌ها به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی کنند، نیاز به ظرفیت و حجم قابل‌قبول دارند.
  • قیمت سرور: خرید HP باید باتوجه‌به بودجه‌ای که دارید صورت بگیرد.
  • سیستم‌عامل: سرورها دارای سیستم‌عامل‌های مختلفی هستند که می‌توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. لینوکس، ویندوز و یونیکس در بین این سیستم‌عامل‌ها جای می‌گیرد.
  • کارت رابط شبکه: درصورتی‌که چندین کارت رابطه شبکه داشته باشید، می‌توانید عملکرد شبکه را به طرز چشمگیری بهبود ببخشید.
  • منابع تغذیه: منابع تغذیه زمانی که برق از کار بیفتد، نقش اساسی خود را ایفا می‌کنند. با استفاده از منابع تغذیه مناسب دیگر نگران قطعی برق نخواهید بود و ضرری را متحمل نمی‌شوید. این نکته مهمی است که باید به آن هنگام خرید توجه کنید.

به‌طورکلی قیمت سرور باتوجه‌به نوع مشخصات فنی تعیین می‌شود. هرچقدر این مشخصات بهتر باشند و بتوانند عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند، به همان اندازه نیز قیمت‌ها روند صعودی طی خواهند کرد. شما باید از مراکز فروش HP درباره به‌روزترین قیمت مطلع شوید. همچنین برای اینکه از خدمات سرورها بهره‌مند شوید، نیاز است نسبت به تهیه لایسنس اقدام کنید. شرکت افزار پرداز سورنا ارائه‌دهنده لایسنس‌های HP است؛ به همین علت شما می‌توانید برای تهیه آن‌ها با کارشناسان مربوطه در تماس باشید.

انواع سرورهای HP

برای خرید HP با گزینه‌های متنوعی روبه‌رو می‌شوید. سازمان‌های کوچک و بزرگ می‌توانند از انواع سرورهای HP نهایت بهره را ببرند. نسل جدید سرورهای HP بر اساس چهار فاکتور بسیار اساسی طراحی و به بازار عرضه شده‌اند. این چهار فاکتور شامل فضای ابری، قابل‌حمل بودن، امنیت و داده‌ها بزرگ هستند.

همان‌طور که گفتیم برای انتخاب سرور مورد نظر باید بر اساس نیازهای خودتان اقدام کنید. به‌طورکلی HP سرورهای گوناگونی دارد که هرکدام از این انواع دارای مدل‌های مختلف با مشخصات فنی متعدد هستند. از انواع سرورهای HP می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره کنیم:

  • سرور SimpliVity
  • سرور Superdome
  • سرور Synergy
  • سرور BladeSystem
  • سرور Apollo Systems
  • سرورهای پرولینت

خدمات ارائه‌شده توسط سرور HP

سرورهای HP از این قابلیت برخوردار هستند تا خدمات گوناگونی را ارائه دهند. این خدمات اهمیت بالایی دارند و می‌توانند به کمک مدیران سرور بیایند. از جمله این خدمات می‌توانیم به گزینه‌های زیر اشاره کنیم:

  • سرورها باعث می‌شوند به‌مرورزمان در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود.
  • سرورها می‌توانند انواع اطلاعات صوتی، تصویری و متنی را ذخیره کنند و آن‌ها را به ارائه کاربر برسانند.
  • سرورهای HP ارائه‌دهنده خدمات ایمیل هستند و مدیریت تحویل آن‌ها را برعهده می‌گیرند.
  • این سرورها می‌توانند یک فضای ابری را به وجود بیاورند و از این طریق انواع فایل‌ها را ذخیره کنند.
  • پخش و استریوم ویدیو از دیگر خدمات و کاربردهایی هستند که سرورهای سری HP انجام می‌دهند. زمانی که این سرورها به‌صورت حرفه‌ای پیاده و مدیریت شوند، می‌توانند برای میلیون‌ها کاربر ویدیو پخش کنند.
  • بازی‌ها نیز در بین این خدمات جای می‌گیرند. با خرید HP می‌توان انبوهی از داده‌ها را برای گیم بهینه کرد و از این طریق تجربه آنلاین بازی‌ها را برای گیمرها به ارمغان آورد. هرچقدر سرور شما مشخصات فنی بهتری داشته باشد، به همان اندازه نیز می‌توان گیم‌های سنگین‌تری را مدیریت کرد.

خرید لایسنس HP

حالا که با مزایای استفاده از سرورهای HP آشنا شدید، شاید به دنبال تهیه آن‌ها باشید. برای اینکه از ویژگی‌های سرورهای HP بهره‌مند شوید، باید لایسنس آن‌ها را خریداری کنید. امروزه مجموعه‌های مختلفی در زمینه ارائه لایسنس وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به شرکت افزار پرداز سورنا اشاره کنیم. اگر به تهیه خرید HP هستید، کافی است با کارشناسان شرکت سورنا تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0 Item | $ 0.00
View Cart
error: Content is protected !!
error: Content is protected !!