لوگو سورنا
/ Blog / خرید BIG-IP

خرید BIG-IP

یکی از قابل‌توجه‌ترین خطوط تولید شرکت F5 Networks سری BIG-IP است که طیف وسیعی از راه‌حل‌ها را برای بهینه‌‌سازی و ایمن‌سازی نرم‌افزارها در سراسر شبکه ارائه می‌دهد …
خرید BIG-IP

یکی از قابل توجه ترین خطوط تولید شبکه F5 سری BIG-IP است که طیف گسترده ای از راه حل ها را برای بهینه سازی و محافظت از نرم افزار در شبکه ارائه می دهد. اگر قصد خرید BIG-IP را دارید، باید با محصولات مختلف آن آشنا باشید.

خرید و لیست محصولات BIG-IP

محصولات F5 برای افزایش عملکرد، دسترسی ساده‌تر و امنیت بیشتر برنامه‌ها در سراسر شبکه طراحی شده‌اند. این محصولات قابلیت‌های مدیریت ترافیک پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهند و تضمین می‌کنند که نرم‌افزارها به طور کارآمد و بدون هیچ گونه مشکلی به کاربران ارائه خواهند شد. محصولات سری Big-IP با ویژگی‌هایی مانند لود بالانسینگ، بارگذاری SSL و ذخیره محتوا، اجرای برنامه را با توزیع هوشمندانه ترافیک در چندین سرور بهینه می‌کنند. در ادامه به محصولات مرتبط با Big-IP اشاره می‌کنیم.

BIG-IP LTM

F5 Big-IP LTM یا Local Traffic Manager یک محصول بسیار پیشرفته و همه کاره است که نقش مهمی در زیرساخت‌های شبکه مدرن ایفا می‌کند. این محصول برای بهینه‌سازی برنامه‌ها و خدمات در سراسر شبکه، حصول اطمینان از تجربه یکپارچه کاربر و استفاده کارآمد از منابع طراحی شده است.

این دستگاه که به طور اختصاصی به لود بالانسینگ می‌پردازد، به طور هوشمند درخواست‌های دریافتی را بر اساس عوامل مختلفی مانند بار سرور، زمان پاسخگویی و موقعیت جغرافیایی به سرورها توزیع می‌کند. این قابلیت باعث توزیع یکنواخت بارهای ترافیک می‌شود و عملکرد و دسترسی بهتر برنامه را افزایش می‌دهد.

BIG-IP ASM

محصول Big-IP ASM (Application Security Manager) ابزار قدرتمندی است که برای محافظت از نرم‌افزارهای تحت وب در برابر تهدیدات امنیتی مختلف طراحی شده است. با خرید BIG-IP و این مدل از تجهیزات که به عنوان یک سپر عمل می‌کنند، می‌توان از زیرساخت‌های برنامه‌ها در برابر حملاتی مانند SQL injection، cross-site scripting (XSS) و انکار خدمات توزیع‌شده (DDoS) محافظت کرد.

خرید BIG-IP

BIG-IP DNS

از دیگر تجهیزات BIG-IP می‌توان به Big-IP DNS اشاره کرد. این محصول نقش مهمی در مدیریت و بهینه‌سازی زیرساخت نام دامنه (DNS) سازمان‌ها ایفا می‌کند. به طور کلی DNS یا نیم سرور، مسئول ترجمه نام‌های دامنه به آدرس‌های IP است و کاربران را قادر می‌سازد تا به وب‌سایت‌ها و سایر منابع موجود در اینترنت دسترسی داشته باشند. خرید BIG-IP DNS این فرایند را با ارائه قابلیت‌های مدیریت ترافیک پیشرفته، تضمین ارائه کارآمد و بهینه‌سازی برنامه‌ها و خدمات بهبود می‌بخشد.

BIG-IP APM

با روند روبه‌رشد فعالیت‌های دورکاری، تمامی سازمان‌ها برای ایجاد دسترسی ایمن منابع شرکت به کارکنان خود نیاز به یک راه‌حل قابل اعتماد دارند. Big-IP APM مکانیزم‌های احراز هویت پیشرفته‌ای مانند احراز هویت چند عاملی (MFA) و شناسایی یگانه (SSO) را ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که فقط کاربران مجاز می‌توانند به داده‌های حساس دسترسی داشته باشند.

محصول Big-IP APM یک کنترلر تحویل برنامه قدرتمند و همه کاره است که امنیت پیشرفته، کنترل دسترسی و ویژگی‌های بهینه‌سازی را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند. هدف از Access Policy Manager، بهبود عملکرد، دسترسی ساده‌تر و در عین حال، ارائه تجربه یکپارچه و امنیت بیشتر به کاربر است.

خرید BIG-IP WebSafe

Big-IP WebSafe یک راه‌حل قدرتمند و همه کاره بوده که برای افزایش امنیت و عملکرد نرم‌افزارهای تحت وب طراحی شده است. این محصول با ارائه طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و عملکردها به سازمان‌ها کمک می‌کند تا از زیرساخت‌های وب خود در برابر تهدیدات مختلف محافظت کنند و در عین حال، تجربه کاربری بهینه‌تری داشته باشند.

یکی از کاربردهای کلیدی Big-IP WebSafe توانایی آن در کاهش حملات DDoS است. این حملات می‌توانند یک وب‌سایت یا نرم‌افزار تحت وب را با حجم عظیمی از ترافیک تحت تأثیر قرار دهند و آن را برای کاربران قانونی غیر قابل‌ دسترس کنند. محصول WebSafe از الگوریتم‌ها و تکنیک‌های پیشرفته‌ای برای شناسایی و فیلتر کردن ترافیک مخرب استفاده می‌کند و تنها به درخواست‌های قانونی اجازه دسترسی به سرور را می‌دهد.

BIG-IP AFM

BIG-IP AFM محصولی قدرتمند است که نقش مهمی در افزایش امنیت شبکه و محافظت از برنامه‌ها در برابر تهدیدات احتمالی دارد. این تجهیزات به عنوان یک فایروال پیشرفته طراحی شده‌اند و برای ارائه امنیت جامع در دیتاسنترها کاربرد دارند. این محصول با بازرسی و فیلتر کردن ترافیک ورودی در لایه‌های برنامه تنها اجازه ورود به درخواست‌های قانونی و مجاز را می‌دهد و در عین حال، تلاش‌های مخرب را مسدود می‌کند.

خرید BIG-IP AFM

BIG-IP AAM

کاربرد اصلی BIG-IP AAM فراهم کردن دسترسی ایمن به برنامه‌های کاربردی مبتنی بر وب برای کاربران داخلی و خارجی است. این محصول به عنوان یک دروازه بین کاربران و برنامه‌ها عمل می‌کند و تنها به افراد مجاز اجازه دسترسی به داده‌های حساس را می‌دهد. با خرید BIG-IP AAM، اجرای مکانیسم‌های احراز هویت قوی مانند شناسایی یگانه (SSO) و احراز هویت چند عاملی (MFA) میسر شده و از نفوذ و دسترسی‌های غیر مجاز جلوگیری می‌شود.

علاوه بر این، BIG-IP AAM عملکرد نرم‌افزارها را با مدیریت هوشمندانه جریان ترافیک بهینه می‌کند. این محصول از الگوریتم‌های لود بالانسینگ برای توزیع درخواست‌های کاربر در چندین سرور استفاده می‌کند و به این شکل، منجر به بهبود زمان پاسخ‌دهی و کاهش زمان خرابی برای کاربران نهایی می‌شود.

خرید و فروش BIG-IP توسط شرکت سورنا

شرکت سورنا با سابقه بیش از 9 سال در زمینه خدمات شبکه می تواند مرجع مناسبی برای خرید انواع محصولات کمپانی F5 و سری BIG-IP باشد. پشتیبانی قوی، ارائه محصولات و خدمات باکیفیت به همراه قیمت مناسب از ویژگی‌های این مجموعه به شمار می‌رود. در صورتی که قصد خرید BIG-IP و انواع محصولات F5 را دارید، کافی است با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا راهنمایی‌های لازم به شما ارائه شوند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0 Item | $ 0.00
View Cart
error: Content is protected !!
error: Content is protected !!