نرم افزار Imagicle Auto Attendant
نرم افزار Imagicle Auto Attendant با سیستم یکپارچه و متمرکز جهت مدیریت فرایند های تماس و کنترل صف تماس قادر به افزایش کارایی و جلوگیری از اتلاف وقت در زمان دستیابی به سرویس با سیستم پاسخگویی خودکار شخصیسازی شده میباشد.در این نرم افزار هر صف می تواند به زبانی خاص باشد و پیام ها نیز می توانند با بارگذاری فایل wav از طریق رابط وب به راحتی سفارشی شوند. همچنین این نرم افزار قادر به هماهنگی با طیف وسیعی از تجهیزات سیسکو همچون Cisco Jabber و Cisco UC میباشد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان با منوی خودکار و صف های پیشرفته را مدیریت کرده و بر اساس وضعیت آنها برای اپراتورهای مختلف تماس فرستاد و با آمار پیشرفته امکان تجزیه و تحلیل صف ها را با جزئیات میدهد. این نرم افزار قادر به پشتیبانی از پروتکل های ویپ همچون پروتکل های SIPS و SRTP و غیره میباشد.Imagicle Auto Attendant قادر به مدیریت پیشرفته سیستم های مدیریت کاربران و مخاطبین در سیستم های مختلف میباشد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به قابلیت هماهنگی با Cisco IP Phones و نرم افزار هایCisco Webex ، Microsoft Teams ، Cisco Jabber و غیره اشاره کرد.
ویژگی های نرم افزار Imagicle Auto Attendant
نرم افزار Imagicle Auto Attendant با سیستم مدیریت متمرکز جهت مدیریت و هدایت صف های تماس مشترکین میباشد. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار Imagicle با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.
- قابلیت مدیریت پیشرفته صف های تماس
- قابلیت استفاده از پلتفرم تحت وب
- قابلیت استفاده از نرم افزار تلفن همراه برای سیستم عامل های اندروید و IOS
- قابلیت پشتیبانی از زبان های مختلف همچون انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی و عربی
- قابلیت مدیریت پیام های صوتی
- قابلیت دریافت پیام های صوتی و تماس ها در فایل های WAV
- قابلیت هماهنگی با سایر محصولات Imagicle ApplicationSuite
- قابلیت نصب بر روی ماشین مجازی و سرور فیزیکی
- قابلیت بارگذاری فایل wav از طریق رابط وب
- قابلیت سازگاری با Queue Manager Enterprise
- قابلیت تنظیم سناریوهای منحصر به فرد برای هر پروژه بصورت جداگانه
- قابلیت هماهنگی دستی یا خودکار با CUCM از طریق AXL یا Microsoft AD ، سیستم های LDAP / OpenLDAP و فایل های CSV
- قابلیت دریافت هشدار ها و اعلان ها از طریق ایمیل و SNMP
- قابلیت مسیریابی مبتنی بر تماس گیرنده
- قابلیت استفاده از اسکریپت اختصاصی برای امکان مسیریابی مبتنی بر زبان تماس گیرنده به صف های مختلف
- قابلیت پشتیبانی از پروتکل های VOIP همچون SIP
- قابلیت اعلام افراد در صف به تماس گیرنده
- قابلیت ارائه گزارش های پیشرفته از وضعیت صف ها و تماس ها
- قابلیت هماهنگی با Cisco IP Phones
- قابلیت هماهنگی با نرم افزار های Cisco Webex ، Microsoft Teams ، Cisco Jabber ، Attendant Console و غیره
- قابلیت هماهنگی با نرم افزار های Third Parties
- قابلیت هماهنگی با نرم افزار های UCM ، Imagicle AppSuite ، CUCDM ، VOSS-4-UC
- قابلیت مدیریت و دست بندی مخاطبین IP Telephone ها
- قابلیت مدیریت پیشرفته مخاطبین ، شماره هایشان ، اطلاعات و غیره
- قابلیت مدیریت Caller ID ها
- قابلیت جستجو های پیشرفته در بین مخاطبین
- قابلیت هماهنگی با شبکه های ابری
- قابلیت پشتیبانی از استاندارد امنیتی PCI-DSS
- قابلیت بایگانی مخاطبین در پایگاه داده MS SQL Server
- قابلیت پشتیبانی از تماس گویا و صندوق صوتی
- قابلیت هماهنگی با نرم افزار Cisco Jabber جهت سهولت دسترسی کاربران
- پشتیبانی از پروتکل های امنیتی و تعیین سطح دسترسی کاربران
- قابلیت ارائه گزارشات متنوع از تماس های کاربران در قابلیت قرمت های PDF ، CSV و غیره
- جستجوی پیشرفته بر اساس فیلتر های اعمال شده
- قابلیت پیکربندی Alert ها و اعلان ها در حالت های مختلف جهت اطلاع رسانی ها
- قابلیت پشتیبان گیری از گزارش ها و پیکربندی ها
- قابلیت هماهنگی با سیستم های VOIP
- قابلیت مدیریت پیشرفته کاربران بر اساس دپارتمان ، گروه و غیره
لایسنس نرم افزار Imagicle Auto Attendant
نرم افزار Imagicle Auto Attendant جهت استفاده از تمامی ویژگی ها به صورت دائمی تنها نیاز به فعال سازی یک لایسنس دائمی Imagicle Auto Attendant دارد.
خرید نرم افزار Imagicle Auto Attendant
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس Imagicle با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.