نرم افزار SupportCenter Plus
نرم افزار ManageEngine SupportCenter Plus
نرم افزار ManageEngine SupportCenter Plus که مبتنی بر معماری ITIL طراحی شده با سیستم تیکتینگ پیشرفته جهت رسیدگی به در خواست ها و نیاز های کاربران میباشد و مدیران میتوانند به سرعت نیاز ها و مشکلات کاربران را درک کرده و راهکار های مورد نیاز جهت حل مشکلات را عملی کنند. این نرم افزار با قابلیت های فراوانی همچون ارسال ایمیل و SMS به مدیران از رویداد ها و سیستم گزارش گیری ، قابلیت خودکار سازی،زمانبدی فرایندها و غیره سامانه ای جامع و کامل جهت رسیدگی به مشکلات در سازمان ها میباشد.
ویژگی های نرم افزار ManageEngine SupportCenter Plus
نرم افزار ManageEngine SupportCenter Plus با سیستم تیکتینگ و مانیتورینگ پیشرفته جهت تسهیل فرایند های بخش IT بوده و مدیران شبکه با این نرم افزار به راحتی قادر به رسیدگی به مشلات سازمان خواهند بود.از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
-
- پنل جامع مدیریت درخواست ها و تیکت های کاربران
- توانایی پشتیبانی همزمان چندین کانال ایمیل. تماس صوتی و تصویری. سامانه های مختلف. شبکه های اجتماعی و غیره
- مجهز به پنل Configuration Management Database (CMDB) جهت مدیریت و پیکربندی پایگاه های داده
- قابلیت هماهنگی با Active Directory
- ارائه گزارشات متنوع در فرمت های مختلف
- قابلیت شخصی سازی رابط کاربری و تغییر زبان
- مجهز به نرم افزار موبایل سیستم عامل های اندروید و IOS جهت دسترسی به سامانه
- قبلیت هماهنگی با سرویس Active Directory
- امکان ایجاد نظرسنجی بین کاربران
- قابلیت ارسال ایمیل و SMS از فعالیت ها و اعلان ها به مدیران
- قابلیت ساخت گزارش از طریق کوئری های SQL
- قابلیت سازگاری با سایر نرم افزار های Manage Engine جهت خودکارسازی فرایند ها در شبکه
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار ManageEngine با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.
- هماهنگی کاربران و پسوردهایشان با سرویس Active Directory
- پشتیبانی قابلیت های Webservice, Servlet, Reset
- پنل پیشرفته جهت ثبت درخواست ها ، حسابرسی ها و خرید های کاربران
- امکان هماهنگی با پایگاه داده LDAP
- قابلیت دسته بندی و اولویت بندی تیکت ها
- قابلیت تبدیل خودکار ایمیل مشکلات کاربران به تیکت و ارسال تیکت ها به ایمیل
- قابلیت هماهنگی با سامانه های اداری ، چت آنلاین و شبکه های اجتماعی
- قابلیت مشاهده لاگ ها و تاریخچه تیکت های کاربران
- قابلیت مدیریت پروفایل کاربران و ویرایش اطلاعات کاربران
- پشتیبانی از قابلیت API و سازگار با اتوماسیون های اداری و سایر نرم افزار ها
- قابلیت هماهنگی با نرم افزار های مانیتورینگ جهت ایجاد تیکت از وضعیت سرویس ها و تجهیزات شبکه
- قابلیت سازگاری با پلتفرم های مختلف و سیستم عامل های مختلف
- قابلیت تعیین وضعیت تیکت و بستن تیکت های پایان یافته و درحال پیگیری
- قابلیت پاسخ دهی خودکار به تیک ها بر اساس پالیسی های اعمال شده
- قابلیت ایجاد لاگ لحظه ای از وقایع مختلف همچون خرید ها
- قابلیت مدیریت SLA جهت تضمین کیفیت
لایسنس نرم افزار ManageEngine SupportCenter Plus
نرم افزار ManageEngine SupportCenter Plus جهت استفاده از تمامی ویژگی ها به صورت دائمی نیاز به فعال سازی لایسنس دائمی ManageEngine SupportCenter Plus دارد.
خرید نرم افزار ManageEngine SupportCenter Plus
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس ManageEngine با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.