نرم افزار SupportCenter Plus

نرم افزار SupportCenter Plus

نرم افزار ManageEngine SupportCenter Plus

نرم افزار ManageEngine SupportCenter Plus که مبتنی بر معماری ITIL طراحی شده با سیستم تیکتینگ پیشرفته جهت رسیدگی به در خواست ها و نیاز های کاربران میباشد و مدیران میتوانند به سرعت نیاز ها و مشکلات کاربران را درک کرده و راهکار های مورد نیاز جهت حل مشکلات را عملی کنند. این نرم افزار با قابلیت های فراوانی همچون ارسال ایمیل و SMS به مدیران از رویداد ها و سیستم گزارش گیری ، قابلیت خودکار سازی،زمانبدی فرایندها و غیره سامانه ای جامع و کامل جهت رسیدگی به مشکلات در سازمان ها میباشد.

ویژگی های نرم افزار ManageEngine SupportCenter Plus

نرم افزار ManageEngine SupportCenter Plus با سیستم تیکتینگ  و مانیتورینگ پیشرفته جهت تسهیل فرایند های بخش IT بوده و مدیران شبکه با این نرم افزار به راحتی قادر به رسیدگی به مشلات سازمان خواهند بود.از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار ManageEngine با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

لایسنس نرم افزار ManageEngine SupportCenter Plus

نرم افزار ManageEngine SupportCenter Plus جهت استفاده از تمامی ویژگی ها به صورت دائمی نیاز به فعال سازی لایسنس دائمی ManageEngine SupportCenter Plus دارد.

خرید نرم افزار ManageEngine SupportCenter Plus

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس ManageEngine با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.