شرایط گارانتی
اعلام خرابی دستگاه معیوب توسط مالک دستگاه : مشتری گرامی، ابتدا شرایط گارانتی را به دقت مطالعه نموده و سپس جهت رفع عیب دستگاه خود به شرکت افزارپرداز هوشمند سورنا مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 02188807834 در تماس باشید.
شرکت افزارپرداز هوشمند سورنا محصولاتی که توسط این شرکت به صورت رسمی وارد کشور شده باشد را به مدت ۱۸ ماه بابت هر گونه خرابی قطعه و اجرت گارانتی می نماید.
شرایط گارانتی : گارانتی محصول در شرایط ذیل مورد تائید شرکت نمی باشد:
نگهداری و استفاده ناصحیح و هرگونه تغییر درشکل ظاهری دستگاه (بازشدن پلمپ تجهیزات ,پاک شدن و یا مخدوش شدن شماره سریال) خرابی در اثر استفاده از امکانات جانبی تائید نشده از سوی شرکت سازنده و شرکت گارانتی کننده دستگاه اقدام به سرویس، تعمیر یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیر مجاز افتادن، ضربه و هرگونه تماس با مایعات ورطوبت خوردگی دستگاه خرابی در اثرعدم رعایت هر یک از دستورالعملهای مندرج در دفترچه راهنما
نکات مهم :
انقضا تاریخ گارانتی به منزله ابطال گارانتی و پایان خدمات پس از فروش می باشد. کارت یا برچسب گارانتی فقط یکبار برای هر محصول صادر می شود ، در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید ، خدمات پس از فروش بدون کارت یا برچسب گارانتی امکان پذیر نیست. برای ارسال محصول از شهرستان هایی که فاقد نمایندگی است از پست پیشتاز استفاده کنید، در هنگام ارسال ایراد کالا جداگانه یاداشت و با ایمن سازی کامل تحویل پست داده شود. افزارپرداز هوشمند سورنا مسئولیتی در برابر بسته بندی مشتری و آسیب دیدن کالا در هنگام حمل و نقل ندارد. سرقت یا گم شدن دستگاه جزو خدمات پس از فروش نمی باشد. مشکل توسط تکنسین افزارپرداز هوشمند سورنا بررسی و کالا در قبال رسید کاغذی و پیامک از مشتری دریافت می شود.
با توجه به شرایط درج شده در این صفحه، اگر گارانتی کالا معتبر باشد، کالا برای تشخیص، تعمیر یا تعویض به کارشناس ارسال می شود.