نرم افزار ServiceDesk Plus
نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus
نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus مبتنی بر معماری ITIL طراحی شده و با ارائه سیستم تیکتینگ جامع و قابلیت هایی همچون گروه بندی ، تعیین وضعیت تیکت ها و قابلیت کشف سرویس ها و تجهیزات شبکه، هماهنگی با انواع سامانه ها سبب میشود هرچه سریعتر به مشکلات IT رسیدگی شود. این نرم افزار با قابلیت های فراوانی همچون ارسال ایمیل و پیام کوتاه از اعلان ها و سیستم گزارش گیری جامع ، قابلیت خودکار سازی،زمانبدی فرایندها و غیره سامانه ای جامع و کامل جهت رسیدگی به مشکلات در سازمان ها میباشد.
ویژگی های نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus
نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus با سیستم تیکتینگ و مانیتورینگ پیشرفته جهت تسهیل فرایند های بخش IT بوده و مدیران شبکه با این نرم افزار به راحتی قادر به رسیدگی به مشلات سازمان خواهند بود. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
-
- قابلیت ارسال ایمیل و پیام کوتاه از اعلان های حیاتی به مدیران
- قابلیت ساخت گزارش از طریق کوئری های SQL
- شناسایی خودکار تجهیزات مختلف همچون روتر،. سوییچ ، فایروال و سایر تجهیزات شبکه
- دارای رابط UI / UX کاربرپسند و قابلیت شخصی سازی رابط کاربری
- قابلیت سازگاری با سایر نرم افزار های Manage Engine جهت خودکارسازی فرایند ها در شبکه
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار ManageEngine با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.
- امکان ایجاد نظر سنجی بین کاربران
- هماهنگی کاربران با سرویس Active directory
- پشتیبانی قابلیت های Webservice, Servlet, Reset
- پنل پیشرفته جهت ثبت درخواست ها و خرید های کاربران
- پنل مدیریتی پیشرفته جهت پیکربندی سرویس ها و تجهیزات به همراه راهنمای پیکربندی
- امکان هماهنگی با سرویس LDAP
- سیستم تیکتینگ پیشرفته با قابلیت دسته بندی و اولویت بندی تیکت ها
- قابلیت تبدیل خودکار ایمیل مشکلات کاربران به تیکت
- قابلیت هماهنگی با سامانه های چت آنلاین و شبکه های اجتماعی
- قابلیت مشاهده تاریخچه تیکت های کاربران
- قابلیت مدیریت پروفایل کاربران و اضافه کردن اطلاعات کاربران
- پشتیبانی از قابلیت API و سازگار با اتوماسیون های اداری و سایر نرم افزار ها
- قابلیت هماهنگی با نرم افزار های مانیتورینگ همچون و ایجاد تیکت از وضعیت سرویس ها و تجهیزات شبکه
- قابلیت سازگاری با پلتفرم های مختلف و سیستم عامل های مختلف
- قابلیت تعیین وضعیت تیکت و بستن تیکت های پایان یافته
- مجهز به ابزار چت و قابلیت اضافه کردن وب سایت
- مجهز به سامانه ویژه جهت راهنمایی کاربران
- قابلیت پاسخ دهی خودکار به تیک ها بر اساس پالیسی های اعمال شده
- قابلیت ایجاد لاگ لحظه ای از وقایع مختلف همچون خرید ها
- پشتیبانی از قابلیت های SLA جهت تضمین کیفیت سرویس دهی
لایسنس نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus
نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus ابتدا با لایسنس آزمایشی 30 روزه قابل استفاده بوده و جهت استفاده از تمامی ویژگی ها به صورت دائمی نیاز به فعال سازی لایسنس دائمی ManageEngine ServiceDesk Plusدارد.
خرید نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس ManageEngine با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.