لوگو سورنا

نرم افزار ServiceDesk Plus

نرم افزار ServiceDesk Plus

نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus

نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus مبتنی بر معماری ITIL طراحی شده و با ارائه سیستم تیکتینگ جامع و قابلیت هایی همچون گروه بندی ، تعیین وضعیت تیکت ها و قابلیت کشف سرویس ها و تجهیزات شبکه، هماهنگی با انواع سامانه ها سبب میشود هرچه سریعتر به مشکلات IT رسیدگی شود. این نرم افزار با قابلیت های فراوانی همچون ارسال ایمیل و پیام کوتاه از اعلان ها و سیستم گزارش گیری جامع ، قابلیت خودکار سازی،زمانبدی فرایندها و غیره سامانه ای جامع و کامل جهت رسیدگی به مشکلات در سازمان ها میباشد.

ویژگی های نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus

نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus با سیستم تیکتینگ  و مانیتورینگ پیشرفته جهت تسهیل فرایند های بخش IT بوده و مدیران شبکه با این نرم افزار به راحتی قادر به رسیدگی به مشلات سازمان خواهند بود. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات نرم افزار ManageEngine با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

لایسنس نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus

نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus ابتدا با لایسنس آزمایشی 30 روزه قابل استفاده بوده و جهت استفاده از تمامی ویژگی ها به صورت دائمی نیاز به فعال سازی لایسنس دائمی  ManageEngine ServiceDesk Plusدارد.

خرید نرم افزار ManageEngine ServiceDesk Plus

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس ManageEngine با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.

0 Item | $ 0.00
View Cart
error: Content is protected !!
error: Content is protected !!