لوگو سورنا

نرم افزار GFI Help Desk

نرم افزار GFI Help Desk

با توجه به نیازمندی ها و مشکلات فراوان کاربران در سازمان ها نیاز به سامانه ای جامع جهت ثبت مشکلات کاربران و پاسخ دهی میباشد. نرم افزار GFI Help Desk با ارائه سیستم تیکتینگ جامع و قابلیت های دسته بندی ، تعیین وضعیت تیکت ها و قابلیت هماهنگی با انواع سامانه ها و چت آنلاین سبب میشود هرچه سریعتر به مشکلات کاربران رسیدگی شود. سیستم تیکتینگ این نرم افزار قابلیت های فراوانی همچون ارسال ایمیل مشکلات کاربران به سامانه تیکتینگ ، هماهنگی با ساماته های چت آنلاین ، نرم افزار های مانیتورینگ و غیره دارا میباشد و با ارئه کنسول جامع بر روی پلتفرم های مختلف سبب رسیدگی سریع و آسان به مشکلات کاربران میشود.

ویژگی های نرم افزار GFI Help Desk

این محصول با سیستم تیکتینگ پیشرفته جهت تسهیل فرایند های Help Desk بوده و مدیران شبکه با این نرم افزار به راحتی قادر به رسیدگی به مشلات کاربران خواهند بود. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات GFI با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

لایسنس نرم افزار GFI Help Desk

نرم افزار GFI Help Desk ابتدا با لایسنس Trial یک هفته ای و یا 30 روزه قابل استفاده بوده و جهت استفاده از تمامی ویژگی ها به صورت دائمی نیاز به فعال سازی لایسنس دائمی  GFI Help Deskدارد.

خرید نرم افزار GFI Help Desk

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس GFI با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.

0 Item | $ 0.00
View Cart
error: Content is protected !!
error: Content is protected !!