نرم افزار GFI Help Desk

با توجه به نیازمندی ها و مشکلات فراوان کاربران در سازمان ها نیاز به سامانه ای جامع جهت ثبت مشکلات کاربران و پاسخ دهی میباشد. نرم افزار GFI Help Desk با ارائه سیستم تیکتینگ جامع و قابلیت های دسته بندی ، تعیین وضعیت تیکت ها و قابلیت هماهنگی با انواع سامانه ها و چت آنلاین سبب میشود هرچه سریعتر به مشکلات کاربران رسیدگی شود. سیستم تیکتینگ این نرم افزار قابلیت های فراوانی همچون ارسال ایمیل مشکلات کاربران به سامانه تیکتینگ ، هماهنگی با ساماته های چت آنلاین ، نرم افزار های مانیتورینگ و غیره دارا میباشد و با ارئه کنسول جامع بر روی پلتفرم های مختلف سبب رسیدگی سریع و آسان به مشکلات کاربران میشود.
ویژگی های نرم افزار GFI Help Desk
این محصول با سیستم تیکتینگ پیشرفته جهت تسهیل فرایند های Help Desk بوده و مدیران شبکه با این نرم افزار به راحتی قادر به رسیدگی به مشلات کاربران خواهند بود. از ویژگی های بارز این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
-
- سیستم تیکتینگ پیشرفته و قابلیت دسته بندی و اولویت بندی تیکت ها
- قابلیت تبدیل خودکار ایمیل مشکلات کاربران به تیکت
- قابلیت اتصال به تلفن های سازمانی و نظرسنجی از کاربران
- قابلیت هماهنگی با سامانه های چت آنلاین و شبکه های اجتماعی
- قابلیت مشاهده تاریخچه تیکت های کاربران
- قابلیت مدیریت پروفایل کاربران و اضافه کردن اطلاعات کاربران
- پشتیبانی از قابلیت RestAPI و سازگار با اتوماسیون های اداری، نرم افزار های حسابداری و غیره
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات GFI با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.
- قابلیت هماهنگی با نرم افزار های مانیتورینگ همچون PRTG و ایجاد تیکت از وضعیت سرویس ها و تجهیزات شبکه
- قابلیت سازگاری با پلتفرم های مختلف و سیستم عامل های مختلف
- پشتیبانی از اهراز هویت یکپارچه SSO
- قابلیت تعیین وضعیت تیکت و بستن تیکت های پایان یافته
- پشتیبانی از زبان های مختلف همچون انگلیسی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، پرتغالی ، روسی و هلندی
- مجهز به ابزار چت و قابلیت اضافه کردن وب سایت
- قابلیت شخصی سازی واسط کاربری
- مجهز به سامانه ویژه جهت راهنمایی کاربران
- قابلیت پاسخ دهی خودکار به تیک ها بر اساس پالیسی های اعمال شده
- قابلیت ایجاد لاگ لحظه ای از وقایع مختلف همچون خرید ها
- پشتیبانی از قابلیت های SLA جهت تضمین کیفیت سرویس دهی
لایسنس نرم افزار GFI Help Desk
نرم افزار GFI Help Desk ابتدا با لایسنس Trial یک هفته ای و یا 30 روزه قابل استفاده بوده و جهت استفاده از تمامی ویژگی ها به صورت دائمی نیاز به فعال سازی لایسنس دائمی GFI Help Deskدارد.
خرید نرم افزار GFI Help Desk
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس GFI با کارشناسان بازرگانی شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا ارتباط برقرار کنند.