لوگو سورنا

نرم افزار Splunk UBA

نرم افزار Splunk UBA یک راه‌حل نوآورانه در زمینه امنیت و نظارت بر داده‌ها است که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته به کاربران این امکان را می‌دهد تا به صورت جامع و دقیق داده‌های شبکه خود را مدیریت کنند. این نرم‌افزار قابلیت‌هایی منحصر به فردی را از تشخیص تهدیدهای امنیتی گرفته تا ارائه گزارشات جامع در اختیار ما قرار می‌دهد.

نرم افزار Splunk UBA

این نرم افزار امنیتی کمپانی اسپلانک که با نام Splunk User Behavior Analytics یا به اختصار SPLUNK UBA شناخته میشود با تحلیل و بررسی رفتار کاربران جهت شناسایی و جلوگیری از آسیب پذیری ها و رخنه های امنیتی نرم افزاری سریع و قدرتمند جهت استفاده در سازمان ها و SOC ها میباشد. این نرم افزار با هوش مصنوعی و قابلیت های Machine Learning ، مدل سازی رفتار ها و تحلیل الگو ها در Big Data قادر است تا با مهندسی اجتماعی و تشخیص رفتار های مشکوک کاربران از دزدی اطلاعات، فیشینگ و حملات سایبری جلوگیری کند. اسپلانک UBA با شناسایی انواع فعالیت های غیر نرمال در سطح شبکه شامل افزایش تلاش ها جهت دسترسی ، ترافیک ها و سرویس های غیر عادی سبب اطمینان خاطر مدیران از شبکه ای ایمن و بدون ریسک میشود.

ویژگی های نرم افزار Splunk UBA

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات اسپلانک با کارشناسان فروش شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

نرم افزار Splunk UBA

تشخیص هوشمند تهدیدهای امنیتی با استفاده از هوش مصنوعی

وقتی از هوش مصنوعی در زمینه امنیتی صحبت می‌شود، به معنای توانایی استفاده از داده‌ها و یادگیری از آن‌ها برای افزایش کارایی و دقت در شناسایی تهدیدها است. Splunk UBA  از الگوریتم‌های پیشرفته یادگیری ماشینی استفاده می‌کند تا الگوهای غیرمعمول و فعالیت‌های مشکوک را در شبکه تشخیص دهد.

نرم‌افزار با استفاده از داده‌های جمع‌آوری شده از منابع مختلف این امکان را فراهم می‌کند تا به طور پویا و بدون نیاز به قوانین از پیش تعریف شده تغییرات ناگهانی در رفتارها را شناسایی کند. این به معنای آن است که حتی اگر هکری روش‌های جدید و ناشناخته‌ای را برای نفوذ به شبکه به کار ببرد، Splunk UBA با استفاده از تکنیک‌های یادگیری خودکار قادر به شناسایی و اطلاع‌رسانی در مورد این تهدیدات است.

علاوه بر این، نرم افزار Splunk UBA با استفاده از مدل‌های پیش‌بینی‌کننده می‌تواند فعالیت‌های آینده‌ای را که ممکن است منجر به تهدیدی برای شبکه شوند، پیش‌بینی کند و به مدیر امنیت اطلاع دهد تا قبل از بروز خطر اقدامات مقابله‌ای را انجام دهد.

پاسخ‌گویی فوری به حوادث با Splunk UBA

هر دقیقه که در واکنش به یک حادثه امنیتی تلف می‌شود، احتمال وقوع خسارات و آسیب‌های جدی‌تر افزایش می‌یابد. به همین دلیل، واکنش سریع و دقیق به حوادث از اهمیت بسزایی برخوردار است. نرم افزار Splunk UBA با استفاده از تکنولوژی‌های هوش مصنوعی نه تنها تهدیدهای امنیتی را با دقت بالا شناسایی می‌کند، بلکه موارد حیاتی و مرتبط با تهدید را بلافاصله به مدیران امنیت اطلاع می‌دهد. این اطلاعات می‌توانند شامل جزئیاتی در مورد منبع حمله، نوع تهدید و سایر اطلاعات مرتبط باشند.

یکی از ویژگی‌های متمایزکننده Splunk UBA قابلیت تجزیه و تحلیل داده‌ها در زمان واقعی است. این گفته به این معنا است که هرگونه فعالیت مشکوک یا خارج از استاندارد فوراً شناسایی و بررسی می‌شود. در نتیجه، مدیران امنیت می‌توانند بلافاصله تصمیماتی را مبتنی بر داده‌ بگیرند و اقدامات لازم را انجام دهند.

لازم به ذکر است که با استفاده از رابط کاربری مدرن و کاربرپسند این نرم‌افزار تیم‌های امنیتی می‌توانند به سرعت و با دقت به اطلاعات حادثه دسترسی پیدا کنند و تحلیل‌های لازم را انجام دهند. این فرایند باعث کاهش زمان واکنش، افزایش کارایی تیم امنیتی و کاهش خسارات ناشی از حوادث می‌شود.

نرم افزار Splunk UBA

ویژگی‌های سفارشی‌سازی و تنظیمات

 نرم افزار Splunk UBA  با ارائه پلتفرمی انعطاف‌پذیر به کاربران امکان می‌دهد تا تنظیمات و پیکربندی‌ها را بر اساس نیازها و خصوصیات محیطی خود انجام دهند. این ویژگی از وقوع خطاها جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود هر سازمانی بتواند سیاست‌ها و روال‌های خود را با دقت بیشتری در نرم‌افزار پیاده‌سازی کند. چه کاربر مبتدی و چه کارشناس پیشرفته، همگان می‌توانند با راهنمایی‌های موجود در نرم‌افزار تنظیمات مطلوب خود را اعمال کنند.

داشتن یک رابط کاربری ساده و کارآمد

رابط کاربری نرم افزار Splunk UBA  به گونه‌ای طراحی شده است که از پیچیدگی‌های فنی و مهندسی جلوگیری ‌کند. کاربران با چند کلیک ساده می‌توانند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. نمودارها و داشبوردهای قابل فهم، مدیریت داده‌ها و تحلیل آن‌ها را به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل می‌کند. از طرف دیگر، محیط کاربری به‌گونه‌ای طراحی شده است که حتی در مواقع پیچیده نیز کاربران بتوانند به راحتی نتیجه‌گیری و تصمیم‌گیری کنند.

امنیت مطلق با فیلترهای پیشرفته  Splunk UBA

در دنیای دیجیتال امروزی، حفاظت از داده‌ها و اطلاعات حیاتی است و هرگونه نقص می‌تواند به آسیب‌های جدی منجر شود. نرم افزار Splunk UBA با استفاده از فیلترهای پیشرفته یک راه‌حل امنیتی مناسب را برای مواجهه با تهدیدات متعدد فراهم می‌آورد. در حقیقت این نرم‌افزار قادر خواهد بود:

پشتیبانی و ارتقا با لایسنس‌های اصلی

با توجه به تغییرات سریع در عرصه تکنولوژی و امنیت، نیاز به یک نرم‌افزار بروز و به‌روزرسانی شده دائمی است. سورنا با ارائه لایسنس‌های اصلی نرم افزار  Splunk UBAشرایطی را مهیا می‌کند تا کاربران از آخرین ویژگی‌ها، به‌روزرسانی‌ها و رفع ایرادات این نرم‎افزار استفاده کنند. به همین دلیل، مشتریان مطمئن هستند که همیشه با بالاترین استانداردهای امنیتی و کارایی مواجه خواهند بود.

نرم افزار Splunk UBA

لایسنس نرم افزار  SPLUNK UBA

نرم افزار Splunk UBA جهت استفاده از تمامی ویژگی ها به صورت دائمی تنها نیاز به فعال سازی یک لایسنس اختصاصی Splunk UBA License دارد.

خرید نرم افزار Splunk UBA

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه انواع لایسنس اسپلانک با کارشناسان فروش شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

0 Item | $ 0.00
View Cart
error: Content is protected !!
error: Content is protected !!