لوگو سورنا

سن سوئیچ (SAN Switch)

سن سوئیچ چیست؟ (SAN Switch)

سن سوئیچ

بصورت کلی، SAN سوئیچ شبکه یک دستگاه برای فضای ذخیره سازی است که به سرورها و مجموعه ایی از دستگاه های اشتراک گذاری شده متصل می شود و برای جابجایی و انتقال ترافیک های ذخیره سازی استفاده می شود. به طور کلی یک سن سوئیچ (SAN Switch) جریان ترافیک و جریان های بین سرورها و دستگاه های ذخیره سازی را مدیریت می کند، بسته های داده را بررسی می کند و آنها را به مقصدی که قبلاً تنظیم شده است ارسال می کند. سوئیچ های SAN معمولا سوئیچ های کانال فیبر هستند. با این حال، سوئیچ های SAN مبتنی بر اترنت نیز معمولا هستند.

مزایا و ویژگی ها

سوئیچ های اترنت و کانال های فیبری هر دو جریان و جریان ترافیک را مدیریت می کنند، اما آنها فقط می توانند از فناوری های خاص و منحصر به فرد مربوط به خود پشتیبانی کنند. به عنوان مثال، یک سوئیچ اترنت دارای همان مزایا و محدودیت هایی است که خود اترنت دارد. همین عمل برای سوئیچ های کانل های فیبری نیز اتفاق می افتد.

سوئیچ های مبتنی بر پروتکل یکسان نیز می توانند انواع مختلفی داشته باشند. آنها ممکن است تعداد پورت های متفاوتی داشته باشند یا حداکثر سرعت پورت متفاوتی را پشتیبانی کنند. آنها همچنین توانایی این را دارند که ویژگی های مدیریتی و امنیتی مختلفی را آماده کنند، با برخی از ویژگی ها که به معماری سرور های خاص ارتباط دارند.

سن سوئیچ های شرکت HPE (HPE Storage Networking)

HPE Storage Networking

محصولات و راه‌حل‌های شبکه فضای ذخیره‌سازی (SAN) شرکت HPE سطح بالایی از عملکرد، مقیاس‌پذیری و مدیریت را ارائه می‌کنند و در عین حال هزینه‌ها را کاهش می‌دهند و از سرمایه‌گذاری‌ های صرف شده در راه استحقاق اهداف کسب ‌و کار شما محافظت می‌کنند و در وقت شما صرفه‌جویی می‌کنند.

سن سوئیچ‌های شرکت HPE شما را قادر می‌سازد که محدودیت‌های خود را در زمینه زیرساخت ذخیره‌ سازی خود حذف کنید و به شما کمک می‌کند تا با استفاده از راه‌حل‌های پایان پذیر، ساده و پویای شرکت HPE برای ارتقاء زیرساخت های خود با جدیدترین فناوری‌ها و ابزارهای شبکه ذخیره‌سازی، نوآوری‌های ذخیره‌سازی را دنبال کنید. به دلیل انعطاف پذیر بودن میزبان سریع HPE Storage Networking، مدیریت سوئیچ‌هایی که دارای پروتکل‌های مختلف هستند  برای مدیرانی که به دنبال مقیاس پذیری شبکه خود هستند آن چنان سخت و دشوار نیست و نرم‌افزار خودکار سازی SAN Smart برای فضای ابری ترکیبی و فضای ذخیره‌سازی ابری بهینه‌ سازی شده اند که امکان قابل اطمینان بودن بدون نیاز به نگرانی، عملکرد سازمانی موثر و درصد ریسک کمتر را در اختیار مشتریان خود می گذارد.

سن سوئیچ‌های شرکت HPE ، فرآیند پیکربندی، نظارت و مدیریت بخش های مختلف SAN را در کنار مرکز داده با HPE Network Orchestrator سریع‌تر و با انعطاف‌پذیری بیشتری فعال می‌کنند. پیکربندی سوئیچ‌ها، پورت‌ها، بافت های شبکه ایی و کانتینرها از طریق یک داشبورد، self-healing، قابلیت همکاری بافت ها، مناطق نام‌گذاری و قالب‌های از پیش تعریف‌شده ساده‌تر و کمتر از حد امکان پیچیده‌تر است. و همچنین می‌توانید از اعتبار سنجی پیکربندی بافت های پروتکلAgnostic  به همراه Single Point of Connectivity Knowledge نیز لذت ببرید.

خدمات سن سوئیچ های شرکت HPE

سن سوئیچ های شرکت HPE

سن سوئیچ های شرکت HPE دارای قابلیت ها و خدمات بسیار متنوعی و مختلفی هستند که در طیف وسیعی از گزینه ها را برای پاسخگویی به سوالات مشتریان ارائه می می شود. شرکت HPE علاوه بر حفظ سرمایه گذاری مشتریان، قیمت ها و هزینه ها را در راستای سود و جلب رضایت مشتریان خود کاهش می دهد. این ویژگی‌ها به مشتریان کمک می‌کند تا محدودیت‌های ذخیره‌سازی خود را حذف کنند و با جدیدترین فناوری‌های پیشرفته موجود درگیر شوند. حال بیایید برخی از این ویژگی ها و خدماتی را که در بالا ذکر کرده ایم فهرست کنیم:

ارائه خدمات مشاوره در زمینه ذخیره سازی

شرکت HPE همیشه با مشتریان خود بهترین راه حل ها را برای حل مشکلات آنها طرح می کند که می تواند بسیار کارآمد باشد و هزینه ها و تهدیدهای سرمایه گذاری را کاهش دهد. تیم مشاوران این شرکت وضعیت شما را تجزیه و تحلیل می‌کنند و بر اساس اطلاعات جمع آوری شده آنچه که نیاز مشتریان است را طراحی و پشتیبانی می کنند که کلیدی برای سوالات شماست. مشاوران HPE سعی می کنند حرکات پیچیده را برای مشتریان تغییر داده و ساده سازی کنند در حالی که تمام اطلاعات های آنها ایمن و سنجیده شده است.

خدمات استقرار کردن سن سوئیچ خود

این سرویس به شما در نصب و پیکربندی های زیرساخت های شبکه خود کمک می کند که گاهی اوقات به اندازه کافی پیچیده هستند و حتی زمان و هزینه زیادی را می طلبند. آنها به شما کمک می کنند تا مراحل و مراحل استقرار را مطابق با سه سطح پیچیدگی در محیط های SAN خود انجام دهید

تجزیه و تحلیل داده ها برای محیط جدید کار پیچیده ای است که خدمات شرکت HPE می تواند به شما کمک کند زیرساخت ذخیره سازی خود را ارزیابی و به روز کنید تا یتوانید درک بهتر و عمیق تری را نسبت به محیط خود داشته باشید. خدمات استقرار SAN مجموعه ایی از دشواری از فناوری‌ها را پوشش می‌دهد که شامل کانال فیبر، کانال فیبر روی اترنت و غیره می‌شود.

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و خرید سرور HP با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

مزایای سن سوئیچ HPE

استفاده از سن سوئیچ نه تنها سرعت اتصال شبکه‌های ذخیره سازی را به سرور افزایش می‌دهد بلکه در انتقال ترافیک ذخیره سازی و دیتا در حجم بالا نقش بسزایی را ایفا می‌کند. با این‌که سن سوئیچ دارای ویژگی‌هایی مانند اbandwidth autosensing، افزونگی و network diagnostics هستند، و استفاده از آن می‎‌تواند دشواری های خاص خود را به همراه داشته باشد، اما استفاده از آن مزایای فراوانی دارد که عبارتند از:

سری های سن سوئیچ های شرکت HPE

سن سوئیچ (SAN Switch) سری B شرکت HPE در حال تلاش برای ایستادن در کنار خواسته ها و نیازهای مشتریان هستند که باعث می شود شرکت ها همیشه محصولات خود را با فناوری ها و درخواست های جدید در محیط های مراکز داده مدرن در سراسر جهان فناوری ارتقا و گسترش دهند. نسل هفتم کانال فیبر SAN دارای قابلیت هایی مانند سرعت بیشتر، مقیاس توسعه یافته و عملکرد بالا با ویژگی های جدید نسبت به مبدا خود است، سوئیچ های SAN سری b دارای توانایی های بسیار زیادی هستند که می توان به  Self-learning , Self-healing , Self-optimizing نیز اشاره کرد.

سن سوئیچ های سری C شرکت HPE

سن سوئیچ های سری C شرکت HPE به شما کمک می کنند تا شبکه فضای ذخیره سازی خود را مدرن و جدیدتر از قبل با قابلیت های بیشتر تغییر دهید. امروزه محیط‌های ذخیره‌سازی به موقعیت بیشتری برای پیش‌بینی و درک آنچه قرار است در مرحله بعدی رخ دهد نیاز دارند، بنابراین به ما کمک می‌کند تا ثبات بیشتری داشته باشیم، روی شبکه خود تمرکز کنیم و عملکرد ها و اقداماتی را همواره در شرایط بحرانی و ضروری آماده و برای اجرا داشته باشیم.

سن سوئیچ های سری M شرکت HPE

سن سوئیچ (SAN Switch) سری M شرکت HPE می تواند سریع، قابل اعتماد و هزینه های کمتر را  به شما و کسب و کار خود وارد کنند که موثرتر است و به شما اتصال بهتر و پایدارتری را در مرکز داده و اطلاعات خود به همراه عملکرد کافی مورد نیاز و در عین حال قابل پیش بینی را می دهد. آنها ذخیره سازی های اصلی و انتخابی را نیز به خواست مشتری و نیاز موجود در زیر ساخت های شبکه  فراهم می کنند

توانایی ها و ویژگی های متفاوتی وجود دارد که به دلیل ارتباط با عملکرد بالا در محیط های سنگین به همراه حجم کاری دشوار و پرترافیک، مشتریان را به خرید این محصولات جذب می کند. این قابلیت ‌ها محصولات سری M شرکت HPE را برای ذخیره‌سازی، خدمات مالی فوق‌العاده همگرا، و استقرار رسانه و سرگرمی ها ایده‌آل می‌سازد.

لایسنس سن سوئیچ های شرکت HPE

لایسنس سن سوئیچ HPE

شرکت HPE به مشتریان کمک می کند تا از فناوری های خود استفاده کنند که زمان تبدیل ایده ها به ارزش ها را کاهش دهند. آنها در عوض محصولات خود را در صنایع، بازار و زندگی ما می فرستند. برخی از محیط‌های فناوری اطلاعات هنوز سنتی و پیش پا افتاده هستند اما مشتریان HPE محسوب می شوند. بیشتر آنها به دنبال یک زیرساخت امن، دارای قابلیت های ابری و سازگار با موبایل هستند. بسیاری به ترکیبی از هر دو بستگی دارند. در هر کجای این ماجراجویی و سفر در زمینه بدست آوردن اهداف،شرکت HPE  فناوری و راه حل هایی را برای کمک به موفقیت آنها ارائه می دهد.

مجوز FICON CUP به شما اجازه می دهد تا سوئیچ های میزبان را در محیط های اصلی کنترل کنید. FICON آن را به یک مجوز نرم‌افزار اختیاری سریع‌تر ارتقا می‌دهد که خواندن و نوشتن روی دیسک‌ها و نوارهای FICON را با حفظ دقت فرمان سرعت می‌بخشد.

برای استفاده از ISL و پشتیبانی از هشت پورت و ایجاد پهنای باند بالا بین دو سوییچ باید مجوز ISL دریافت شود. نرم افزار مدیریت HPE SANnav با مجوزهای کوتاه مدت تا بلند مدت معمولاً دسترسی 1، 3 و 5 ساله را برای مشتریان و مصرف کنندگان خود فراهم می کند.

لایسنس اختیاری سوئیچ های HPE لایسنس Inter Chassis Link (ICL) برای کابل های نوری استاندارد تا 100 متر یا تا 2 کیلومتر QSFP +  است که هزینه ها را پشتیبانی و کاهش می دهد.

لایسنس ICL PoD برای 8 اسلات 16 پورت QSFP ICL در هر شاسی و لایسنس ICL PoD جداگانه برای 4 اسلات 8 پورت QSFP ICL استفاده می شود.

قیمت سن سوئیچ HP

مشتریان میتوانند برای خرید HP SAN Switch و اطلاع از قیمت لایسنس HP با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشند.

  • Software
  • Hardware
Part Number Description Official Price Our Price Discount Price
TC513AAE

HPE 8/16Gb Director Fabric Vision E-LTU:B Series Switch – Enterprise

$55470.00 View More
H1BL7E

HPE 4Y PC NBD B series 24 Switch wPP SVC

$4270.00 View More
TC513A

HPE 8/16Gb Director Fabric Vision LTU : B Series Switch – Enterprise

$55470.00 View More
TC390A

HPE SN8000B 4-slot Dir Enterpr ICL LTU : B Series Switch – Enterprise

$201000.00 View More
TC390AAE

HPE SN8000B 4-slot Dir Enterpr ICL E-LTU:B Series Switch – Enterprise

$201000.00 View More
TC354BAE

HPE B-ser SAN Ntwk Adv Pro Pl Upg E-LTU:B Series Switch – Enterprise

$46550.00 View More
TC389A

HPE SN8000B 8-slot Dir Enterpr ICL LTU : B Series Switch – Enterprise

$383000.00 View More
TC389AAE

HPE SN8000B 8-slot Dir Enterpr ICL E-LTU:B Series Switch – Enterprise

$383000.00 View More
TC353BAE

HPE B-ser SAN Ntwk Adv Pro Pl SW E-LTU:B Series Switch – Enterprise

$29750.00 View More
TC354B

HPE B-ser SAN Ntwk Adv Pro Pl Upg SW LTU:B Series Switch – Enterprise

$46550.00 View More
TC352BAE

HPE B-ser SAN Network Adv Ent SW E-LTU:B Series Switch – Enterprise

$74374.00 View More
TC353B

HPE B-ser SAN Ntwk Adv Pro Plus SW LTU:B Series Switch – Enterprise

$31010.00 View More
TC351A

HPE SN8000B Inter Chassis Link LTU : B Series Switch – Enterprise

$94000.00 View More
TC351AAE

HPE SN8000B Inter Chassis Link E-LTU:B Series Switch – Enterprise

$94000.00 View More
TC352B

HPE B-ser SAN Network Adv Ent SW LTU:B Series Switch – Enterprise

$77524.00 View More
TA753A

HPE MP Ext Blade FICON CUP Upgrade LTU : B Series Switch – Enterprise

$78129.00 View More
TA753AAE

HPE MP Ext Blade FICON CUP Upgrade E-LTU:B Series Switch – Enterprise

$82035.00 View More
TA751AAE

HPE MP Ext Blade 10GbE Perf Upgr E-LTU:B Series Switch – Enterprise

$43931.00 View More
TA752A

HPE MP Ext Blade Advanced Upgr LTU : B Series Switch – Enterprise

$16783.00 View More
TA752AAE

HPE MP Ext Blade Advanced Upgr E-LTU:B Series Switch – Enterprise

$17622.00 View More

محصولی وجود ندارد

0 Item | $ 0.00
View Cart
error: Content is protected !!
error: Content is protected !!