لوگو سورنا

ذخیره ساز  اچ پی (HPE Storage)

ذخیره ساز چیست؟

ذخیره ساز اچ پی

در بسیاری از شرکت ها و سازمان ها داده و اطلاعات مهم و گوناگونی وجود دارد که هر کدام از آنها ارزش جداگانه ایی دارند و گم شدن و انتشار شدن آنها در فضایی بیرون از شرکت نتایج مخربی را به وجود می آورد پس داده ها نیاز به یک محل نگهداری امن و همواره در دسترس نیاز دارند. استوریج به معنای ذخیره ساز، یک دستگاه برای ذخیره اطلاعات و داده های شما است استوریج سرور یکی از اجزای سخت افزاری مهم شبکه است که وجودش برای ذخیره سازی و نگهداری اطلاعات درون شبکه بسیار الزامی طلقی میشود.

انواع دستگاه های ذخیره ساز

امروزه تکنولوژی و فناوری های ذخیره ‌سازی اطلاعات در سرور و شبکه‌ها بسیار گسترش و توسعه یافته است و انواع گوناگونی از ذخیره ساز ها با فناوری های مختلف قابلت ها، ویژگی ها و کاربرد ها جداگانه وجود دارد و انتخاب برای مشتریان را سخت تر کرده است.سه ذخیره‌ساز DAS، NAS و SAN جزو متداول‌ترین روش‌ها برای ذخیره‌ سازی است که از نظر دسترسی به داده‌ها به شکل آنلاین و یا ویژگی طبقه بندی و نگهداری اطلاعات وجود دارد که از نظر هزینه راه اندازی و پشتیبانی و مدیریت دستگاه، نحوه ذخیره سازی و خیلی نکات دیگر شباهت ها و تفاوت های گوناگون و رنگارنگی دارند.

دستگاه های ذخیره ساز

DAS Storage چیست؟

هارد درایو های لپ تاپ و کامپیوتر معروف ترین نوع DAS می باشند. دستگاه DAS می تواند هم بصورت درونی (Internal)، درون لپ تاپ یا سرور باشد و هم بصورت خارجی(External)   در بیرون آن ها قرار بگیرد.

DAS مخفف کلمه Direct Attached Storage که شروع ظهور اولین ذخیره ساز ها را در بر عهده دارد. DAS Storage یک استوریج دیجیتال است که مستقیما به سیستم یا سرور متصل است. زمانی که حجم دیتای مورد نیاز کاربر بیشتر حجم فضای اطلاعات هارد روی سرور باشد تکنولوژی DAS به ما کمک میکند که با اضافه کردن DAS می توان تعداد هارد های تحت مدیریت سرور را افزایش داد و مشکل کمبود فضای مورد نیاز را حل کرد.

NAS Storage چیست؟

NAS   مخفف کلمه NETWORK ATTACHED STORAGE پرکاربرد ترین سیستم ذخیره اطلاعات در دنیا است که به شکل یک سرور کار می کند. از ذخیره ساز NAS برای مدیریت اشتراک گذاری فایل و اطلاعات های درون سازمان با کاربران استفاده می شود. فناوری NAS از قابلیت RAID پشتیبانی می کند. این فناوری نیازمند سیستم عامل مناسب و کاربردی مخصوص استوریج می باشد زیرا نحوه دسترسی اطلاعات در آن به شکل File Level است.

SAN Storage چیست؟

 SAN مخفف عبارت STORAGE AREA NETWORKS یک ذخیره ساز مخصوص با سرعت بالا در شبکه های کامپیوتری است که بیشتر در شبکه و سازمان های بزرگ از آن استفاده میشود وسرور ها میتوانند به طور همزمان به آن متصل شوند و ارتباط برقرار کنند.

نحوه ذخیره اطلاعات در ذخیره ساز SAN به شکل Block Level می باشد و از طریق نرم‌ افزارهای موجود بر روی سرور اطلاعات قابل‌ دسترسی قرار می گیرد.

مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و خرید سرور HP با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.

مزایای دستگاه های ذخیره ساز

دستگاه های ذخیره ساز از قابلیت های زیر برخوردار میباشند:

DAS Storage:

NAS Storage:

NAS قابلیت ها و ویژگی های گوناگونی دارد ولی یکی از بهترین های آنها کاوش در سطح عمیق اطلاعات از بین رفته یا پاک شده در ذخیره ساز ها و هارد ها است که باعث جبران خسارت های فراوانی میشود. امکان بازیابی و درست کردن فایل ها و اطلاعات از

دست رفته نیز ممکن تر میشود. از نکات کاربردی این نوع ذخیره سازها مدیریت نسبتا راحت تر وساده است در کنار آن، قیمت ارزان تر نسبت به انواع دیگر ذخیره ساز را میتوان اشاره کرد.

SAN Storage:

سرعت چشم گیر ذخیره ساز های SAN همواره غیر قابل چشم پوشی بوده است و جزو نکات مهم آنها حساب میشود. ذخیره ساز SAN  برای انتقال اطلاعات از طریق فیبر و سوییچ نوری استفاده می کند که تأثیر فوق ‌العاده در سرعت ذخیره ‌سازی اطلاعات دارد.

ذخیره ساز HP

ذخیره ساز های شرکت HPE

اچ پی (HPE Storage) مجموعه‌ای از محصولات ذخیره‌سازی HPE است که شامل ذخیره‌سازی آنلاین، ذخیره‌سازی نزدیک، شبکه‌های ذخیره‌سازی، بایگانی، حذف تکراری و نرم‌افزار ذخیره‌سازی است. HPE و شرکت های زیرمجموعه آن برخی از فناوری‌های ذخیره‌سازی صنعت، را برای ساده ‌سازی ذخیره ‌سازی شبکه توسعه داده‌اند. HPE طرفدار ذخیره سازی همگرا است،

ذخیره سازی اچ پی (HPE Storage) از معروفترین، متنوع ترین، به صرفه ترین و در دسترس ترین ذخیره سازهای داده و اطلاعات سازمانی در تمامی نقاط جهان شمرده میشود. این ذخیره سازها به انواع گوناگونی تقسیم می شوند که هرکدام از آنها توانایی های فنی مختلفی دارند که بسیاری از نیاز ها و کمبود های شرکت ها و سازمان ها را برطرف میکند.

دستگاه های ذخیره ساز HPE

دستگاه های ذخیره سازهای شرکت HPE

MSA

سیستم ذخیره سازی MSA با محصولات MSA2050/2052 سال ها است که نیاز مشتریان و خریداران را برطرف کرده و همواره مورد استفاده قرار گرفته است، این محصولات برای نیازهای کمتر سازگار شده اند. این سیستم به دو کنترلر ذخیره سازی مجهز است و هم دسترسی و هم عملکرد بسیار بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهد. می توان آن را از طریق SAS، iSCSI یا کانال فیبر، به طور مستقیم و یا از طریق سوئیچ ها با دشواری های کمتر متصل کرد.  

StoreVirtual

سیستم های ذخیره سازی StoreVirtual برای نیازهای کمتر مورد استفاده می شود. آنها می توانند هم به عنوان یک فضای ذخیره سازی کامل مانند HPE StoreVirtual 3200 و HPE StoreVirtual 4000 و هم به عنوان یک ابزار ذخیره سازی مجازی بر روی VSA  و هم بر روی سرورهای HPE ProLiant اجرا شوند.

SimpliVity

در نرم افزار تعریف شده ذخیره سازی (SDS)، HPE یک محصول در مجموعه خود دارد که از نظر سادگی و مقیاس پذیری به سختی می توان آن را شکست داد. با استفاده از SimpliVity و ترکیب با سرورهای HPE ProLiant (HPE HC380 SimpliVity)، HPE یک پلت شاخص و خاص در نوع خود ایجاد کرده است که بالاترین سطح نیازهای مشتریان را برآورده می کند. این کارایی‌ها به طور کامل از محیط‌های ROBO (Remote Office / Back Office) استفاده می‌کنند و میزان اشغال پهنای باند شبکه را به حداقل می‌رسانند.

Nimble Storage

با InfoSight، Nimble محصولی را برای نظارت ارائه میکند که در بازار محصولی مانند آن وجود ندارد. سیستم به اطلاعات و داده های عملکرد دسترسی دارد. اتصال را می توان هم از طریق کانال فیبر و هم از طریق iSCSI انجام داد. انعطاف‌پذیری در ایجاد یک محیط چند ابری با حجم‌ های ابری Nimble یا در ترکیب با سرویس ذخیره‌سازی چند ابری Enterprise-Grade برای AWS و Azure، قابلیت ابر را تضمین می‌کند و جایی برای شک قرار نمیدهد.

3PAR

HPE 3PAR مفید ترین و کارا ترین سیستم ذخیره سازی جهانی است. این سیستم ذخیره سازی میان رده شماره یک و پیش رو در تمام سطوح ذخیره سازی در جهان است. این سیستم سال ها پیش رو بوده است و با استفاده از deduplication و فشرده سازی به نتیجه فوق العاده ای دست یافته است. استفاده از آرایه های تمام نیاز های عملکردی را در بالاترین سطح مدیریت می کند. استفاده از Gen5 ASIC بر روی کنترلرهای ذخیره سازی بار CPU را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

برگ برنده محصولات HPE

شرکت HPE محصولاتی را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریانش قرار میدهد تا بتوانند منابع اضافی را کاهش دهند. محصولات HPE ذخیره سازهایی توسعه یافته در صنعت ذخیره سازی اطلاعات هستند، تمام پیکربندی هایشان آماده استفاده می باشد، محصولات HPE آماده شرایط و موقعیت های سخت و همه منظوره برای بر طرف کردن خواسته های متفاوت و دشوار مشتریان در هر زمانی هستند.

قیمت ذخیره ساز HP

مشتریان میتوانند برای خرید اچ پی (HPE Storage) و اطلاع از قیمت لایسنس ذخیره ساز HP با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشند.

  • Software
  • Hardware
Part Number Description Official Price Our Price Discount Price
L7E58A

HPE 3PAR 8000 2TB HDD Eq Software

$199.00 View More
L7E75A

HPE 3PAR 8440 Transition All-inc SW LTU

$222.00 View More
L7E76A

HPE 3PAR 8450 Transition All-inc SW LTU

$222.00 View More
L7E76AAE

HPE 3PAR 8450 Transition AI SW E-LTU

$244.20 View More
L7E74A

HPE 3PAR 8400 Transition All-inc SW LTU

$222.00 View More
L7E73AAE

HPE 3PAR 8200 Transition AI SW E-LTU

$244.20 View More
L7E74AAE

HPE 3PAR 8400 Transition AI SW E-LTU

$244.20 View More
L7E75AAE

HPE 3PAR 8440 Transition AI SW E-LTU

$244.20 View More
L7E55A

HPE 3PAR 8000 600GB HDD Eq Software

$302.00 View More
L7E73A

HPE 3PAR 8200 Transition All-inc SW LTU

$244.20 View More
L7E54A

HPE 3PAR 8000 300GB HDD Eq Software

$302.00 View More
L7E59A

HPE 3PAR 8000 4TB HDD Eq Software

$341.00 View More
L7E56A

HPE 3PAR 8000 1.2TB HDD Eq Software

$335.00 View More
L7E83A

HPE 3PAR 20000 1.2TB HDD Eq Software

$493.00 View More
L7E82A

HPE 3PAR 20000 600GB HDD Eq Software

$445.00 View More
L7E57A

HPE 3PAR 8000 1.8TB HDD Eq Software

$371.00 View More
L7E60A

HPE 3PAR 8000 6TB HDD Eq Software

$506.00 View More
L7E81A

HPE 3PAR 20000 300GB HDD Eq Software

$498.00 View More
L7E86A

HPE 3PAR 20000 4TB HDD Eq Software

$563.00 View More
L7E61A

HPE 3PAR 8000 8TB HDD Eq Software

$542.00 View More

محصولی وجود ندارد

0 Item | $ 0.00
View Cart
error: Content is protected !!
error: Content is protected !!