لوگو سورنا

راهکارهای ManageEngine جهت مدیریت و مانیتورینگ Active Directory

شرکت ManageEngine لایسنس های گوناگونی را برای نرم افزار های خود در زمینه مدیریت جامع سرویس ها ، گزارش گیری، قابلیت  Self Service، زیر نظر گرفتن فعالیت ها در سطح Active Directory  و سرویس های مرتبط با آن ارائه داده است.
راهکارهای ManageEngine جهت مدیریت و مانیتورینگ Active Directory

راهکارهای ManageEngine جهت مدیریت و مانیتورینگ Active Directory

شرکت ManageEngine لایسنس های گوناگونی را برای نرم افزار های خود در زمینه مدیریت جامع سرویس ها ، گزارش گیری، قابلیت  Self Service، زیر نظر گرفتن فعالیت ها در سطح Active Directory  و سرویس های مرتبط با آن ارائه داده است. در ادامه به برخی از تفاوت های این راهکارهای ManageEngine میپردازیم :

راهکار های ManageEngine

نرم افزار ManageEngine ADManager Plus

این نرم افزار جهت مدیریت اکتیودایرکتوری، اعمال خودکار پالیسی ها به کاربران و سیستم ها، ایجاد و حذف کاربران، گروه ها ،OU ها، بازیابی پسور ، آنلاک کردن حساب کاربران و سایر فعالیت های سازمان ها بوده و قابلیت گزارش گیری از فعالیت های سطح اکتیودایرکتوری و ارسال اعلان ها و گزارشات به ایمیل مدیران را دارا میباشد. بر خلاف نرم افزار ManageEngine ADSelfService Plus  این نرم افزار از قابلیت های Self Service پشتیبانی نمیکند و تفاوت دیگر این نرم افزار با نرم افزار ManageEngine ADAudit عدم پشتیبانی از قابلیت های مانیتورینگ و گزارش گیری به صورت پیشرفته میباشد.

 

نرم افزار ManageEngine ADAudit Plus

این نرم افزار دارای قابیلیت مانیتورینگ پیشرفته و لحظه ای از گروه ها ،  OU ها  و کاربران و غیره در اکتیودایرکتوری بوده و با امکان گزارش گیری از تاریخچه تغییرات در دامین ،فیلتریتگ و سفارشی سازی اعلان ها مدیران شبکه را از هر رویدادی آگاه میکند. برخلاف نرم افزار ManageEngine ADSelfService Plus  این نرم افزار از قابلیت Self Service پشتیبانی نمیکند و تفاوت دیگر این نرم افزار با نرم افزار ManageEngine ADManager Plus   عدم قابلیت مدیریت اکتیو دایرکتوری میباشد.

 

نرم افزار ManageEngine ADSelfService Plus

این نرم افزار جهت قابلیت Self Service برای تغییر پسورد ، انلاک کردن اکانت ، ویرایش مشخصات کاربری توسط کاربران و گزارش گیری از تاریخچه فعالیت و تغییرات کاربران مناسب بوده. و بر خلاف نرم افزار ManageEngine ADAudit Plus قابلیت مانیتورینگ و گزارش گیری پیشرفته نداشته و تفاوت دیگر این نرم افزار با نرم افزار ManageEngine ADManager Plus عدم مدیریت اکتیودایرکتوری میباشد.

 

نرم افزار ManageEngine AD360

این نرم افزار تلفیقی از نرم افزار های ManageEngine ADManager Plus ، ManageEngine ADSelfService Plus و Office 365 بوده و امکان مدیریت ، مانیتورینگ و گزارش گیری از سرویس های Active Directory ، Exchange Server، G Suite و Office 365 در یک کنسول جامع فراهم میکند. همچنین این نرم افزار از قابلیت Self Service پشتیبانی میکند و امکانات فراوانی جهت مدیریت مجموعه ای از سرویس ها در اختیار قرار میدهد. جهت گزارش گیری و حسابرسی پیشرفته از داین و اکیتیودایرکتوری میتوان از نرم افزار ManageEngine ADAudit Plus در کنار این نرم افزار استفاده کرد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0 Item | $ 0.00
View Cart
error: Content is protected !!
error: Content is protected !!